اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در گفت‌وگو با فارس:

شلیک موشک به ایلات کار اسرائیل برای ایجاد بحران در مصر است

معاون دبیرکل اتحادیه عرب در امور فلسطین تاکید کرد که شلیک موشک به سمت شهر ایلات اسرائیل کار خود این رژیم برای ایجاد بحران در مصر بوده است.

شلیک موشک به ایلات کار اسرائیل برای ایجاد بحران در مصر است

«سعید کمال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره گفت که شلیک موشک به ایلات کار اسرائیل بود تا مصر را در برابر جامعه جهانی وارد بحران دیپلماتیک و امنیتی نماید.

وی اظهار داشت که هدف از این قبیل اقدامات این است که اسرائیل در امور امنیتی سینا وارد شود و این موضوع را گزارش‌های رسانه‌های اسرائیل نیز نشان می‌دهد و به این ترتیب اسرائیل بتواند پا در سینا گذاشته و پس از آن فلسطینیان را از غزه به سینا به عنوان وطن جایگزین مهاجرت دهد و این طرح‌ را بر اساس طرح‌های اسرائیلی که از مدت‌ها قبل برای آن تلاش می‌کرد، اجرا کند. 

کمال تاکید کرد که از دیگر اهداف شلیک این موشک‌ها در تنگنا قرار دادن حماس بویژه پس از توافقنامه آتش‌بسی است که اخیرا به دنبال جنگ 8 روزه بین اسرائیل و حماس به امضا رسید و اسرائیل سعی دارد مصر و به خصوص سینا را ناامن نشان دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول