اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‎های خرم‎آباد خبر داد

امانت بیش از 22 هزار جلد کتاب در خرم‎آباد

رئیس انجمن کتابخانه‎های شهرستان خرم‎آباد گفت: در سال 91 تعداد 22 هزار و 855 نسخه کتاب از کتابخانه‎های خرم‎آباد به امانت گرفته‎ شده است.

امانت بیش از 22 هزار جلد کتاب در خرم‎آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، مرتضی ولی پوری صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‎های شهرستان خرم‎آباد از ثبت نام نیم بهای دانش‎آموزان در کتابخانه‎های عمومی این شهر خبر داد و خواستار برگزاری منظم جلسات انجمن کتابخانه‎ها در سال جاری شد.

ولی پوری در ادامه به تبیین وضعیت کتابخانه‎های شهرستان پرداخت و اظهار داشت: کل اعضای کتابخانه‎های شهرستان خرم‎آباد تا پایان سال گذشته 18هزار و 74 نفر است که این افراد در سال 91 تعداد 22 هزار و 855 نسخه کتاب را از کتابخانه‎های شهرستان به امانت گرفته‎اند.

وی مساحت کتابخانه‎های شهرستان را 7 هزار و 360 متر مربع زیربنای ساختمانی آنها 3 هزار و 13 متر مربع ذکر کرد و گفت: این فضا در قبال جمعیت شهرستان خرم‎آباد کافی نیست و باید نسبت به گسترش فضای کتابخانه‎ها اقدامات موثرتری انجام گیرد.

ولی پوری تخصیص اعتبار لازم جهت تکمیل کتابخانه مرکزی شهر خرم‎آباد را امری لازم و بدیهی دانست و اظهار داشت: با توجه به کمبود فضای کتابخانه در شهر خرم‎آباد، مسئولان استانی و شهرستانی با تعامل، همفکری و همکاری بیشتر تکمیل این پروژه مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس انجمن کتابخانه‎های شهرستان خرم‎آباد در بخش دیگر از سخنان خود بر لزوم ترغیب نوجوانان و جوانان به ویژه دانش‎آموزان به امر کتابخوانی اشاره نمود و اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای انجمن درهمین راستا مقرر شد، به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در تاریخ یازدهم اردیبهشت سال ‎جاری کتابخانه‎های شهرستان، دانش‎آموزان دختر را به صورت رایگان به عنوان عضو کتابخانه ثبت نام کنند.

وی گفت: همچنین به مناسبت هفته معلم از روز دوازدهم اردیبهشت کارشناسان کتابخانه‎های شهر خرم‎آباد به مدت یک ماه با حضور در مدارس، دانش‎آموزان علاقمند به عضویت در کتابخانه‎های عمومی را به صورت نیم بها ثبت نام می‎کنند.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول