اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

انتخابی تیم ملی ووینام نخستین میزبانی قم در سال 92

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: انتخابی تیم ملی ووینام نخستین میزبانی قم از رویدادهای مهم ورزشی سال 92 است و تا پایان سال چند میزبانی مهم مسابقات کشوری و بین‌المللی را نیز تجربه خواهیم کرد.

انتخابی تیم ملی ووینام نخستین میزبانی قم در سال 92

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های مهم ورزشی کشور و بین‌المللی این خوبی را دارد که زمینه‌ساز تبادل تجربیات و اندوخته‌های علمی مربیان و ورزشکاران است و می‌توانیم در مجموع بهره‌برداری‌های مطلوبی از میزبانی‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کسب میزبانی از رویدادهای مهم ورزش کشور یکی از سفارش‌های این اداره کل به هیئت‌های ورزشی است، تصریح کرد: تلاش برای این مهم و تحقق آن یکی از آیتم‌هایی بوده که در ارزیابی عملکرد سالانه هیئت‌های ورزشی مهم و حائز اهمیت است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در سال جاری تلاش ما این است که میزبان رقابت‌های مهم ورزش کشور در رشته‌های مختلف اعم از لیگ، قهرمانی کشور و همچنین مسابقات برون مرزی باشیم تا توانمندی ورزش قم را به خوبی نشان دهیم.

وی برگزاری رقابت‌های ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را نخستین میزبانی ورزش قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور ووینام‌کاران مدعی از استان‌های مطرح کشور، رقابت‌های انتخابی تیم ملی قطعاً با کیفیتی مطلوب در قم برگزار می‌شود.

غیاثی با تاکید بر اینکه حضور پرقدرت تیم‌های قمی نیز در میزبانی‌ها و اعزام‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: استان‌های حاضر در مسابقات ووینام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با ووینام‌کاران آماده و مطرحی به قم می‌آیند و قطعاً این دوره سطح کیفی و فنی مناسبی در اوزان مختلف در قم خواهد داشت.

وی آمادگی قم برای برگزاری شایسته این دوره که از نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی به لحاظ انتخابی بودن تیم ملی دارای جایگاه و اهمیت بسیار بالایی است را خوب ارزیابی کرد و گفت: شرایط مناسب آمادگی نیز قطعاً موجب افزایش سطح کمی و کیفی این مسابقات می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه این مسابقات از سوم اردیبهشت‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه تیم‌های خوبی به این مسابقات می‌آیند و کادر فنی تیم ملی نیز قصد دارند تیم ملی ووینام با بهترین نفرات در رقابت‌های جهانی امسال شرکت کند، یقیناً شاهد رقابت‌های جذابی بین رزمی‌کاران مدعی در قم خواهیم بود.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول