اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی:

انقلابی‌گری راه حل مشکلات کنونی کشور است

عضو خبرگان رهبری گفت: همه باید بدانیم که تنها انقلابی‌گری است که در این دوره برای حل مشکلات و بحران‌های کشور جواب می‌دهد.

انقلابی‌گری راه حل مشکلات کنونی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله عباس کعبی در جمع فرماندهان و بسیجیان طرح صالحین ناحیه امام رضا علیه‌السلام که در مسجد طفلان مسلم برگزار شد با اشاره به تکثر کاندیداها از تمام سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی برای حضور در انتخابات اظهار داشت: این مسئله بیانگر این نکته است که انتخابات در ایران در دست مردم است و مردم سکان هدایت کشور را به اشخاص می‌سپارند.

وی ‌تمکین نامزد‌های انتخاباتی در برابر قانون را مطالبه رهبر انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: فصل‌الخطاب در کشور قانون است و همه باید به تصمیم قانون و مراجع قانونی مانند شورای نگهبان تن دهند و جریان‌هایی که مقابل مراجع قانونی مانند شورای نگهبان می‌ایستند صلاحیت حضور در انتخابات را ندارند، مردم ایران در صورت قانون‌گریزی در انتخابات، با کسب تجربه از وقایع سال 88 هوشمندتر و بصیرتر در مقابل متمردان از قانون ایستاده و واکنش سریع نشان خواهند داد.

وی نکته دیگر در بیانات رهبری را مربوط به چگونه انتخاب کردن کاندیدای اصلح ذکر کرد و گفت: همان‌گونه که ایشان فرمودند رئیس جمهور آینده باید نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را نداشته و نقاط قوت وی را داشته باشد. رئیس جمهور باید پر کار، با نشاط، دارای روحیه جهادی، انقلابی و استفاده از خرد جمعی باشد. منتخب ملت باید ولایت‌مدار بوده و تدابیر رهبری را اجرا کرده و از ظرفیت کشور برای رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام به بهترین وجه بهره‌برداری کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور آینده این است که انقلابی بوده و روحیه محافظه‌کار و ایستا نداشته و به دنبال منافع حزب و گروه وابسته به آن نباشد، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و روحیه انقلابی داشته باشد و همه باید بدانیم که تنها انقلابی‌گری است که در این دوره برای حل مشکلات و بحران‌های کشور جواب می‌دهد.

کعبی نکته آخر در سخنان رهبری را حمایت نکردن ایشان از کاندیدای خاص ذکر کرد و گفت: رهبری فرمودند من یک رای دارم و هر کس درباره حمایت از نامزدی خاص نسبتی به من بدهد، این نسبت درست نیست و از رای من هیچ کس مطلع نخواهد شد، این صحبت دارای این نکته است که مردم باید برای انتخاب اصلح دقت و تحقیق کرده و با معتمدین خود مشورت کنند و تنها هدفشان رسیدن به انتخاب اصلح باشد و صرف حمایت گروهی خاص از یک نامزد به وی رای ندهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این عرصه جدی، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با بصیرت کامل وارد صحنه شده و با عزم و اراده و با شوری انقلابی به سمت خلق حماسه سیاسی گام بردارند.

انتهای پیام/2258/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول