اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی در دیدار خانواده ‌شهدای اصفهان:

اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی به برکت خون شهداست

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: ‌اگر فداکاری و ایستادگی این افراد در برابر صدام که از طرف مستکبران حمایت می‌شد، نبود اکنون سخن ما در مجامع بین‌المللی و در مذاکره با دشمنان تأثیری نداشت.

اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ولایتی در دیدار با خانواده شهید خرازی اظهار کرد: در زمان تصدی وزارت خارجه در دوران جنگ در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتم و قدر بزرگانی را که در جبهه‌ها در برابر همه دنیا ایستادند به خوبی می‌دانم.

وی افزود: اگر فداکاری و ایستادگی این افراد در برابر صدام که از طرف مستکبران حمایت می‌شد، نبود اکنون سخن ما در مجامع بین‌المللی و در مذاکره با دشمنان تأثیری نداشت.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تأکید کرد:‌ به پشتوانه چنین اقتداری که در جبهه مردمی و به سردمداری شهدای دفاع مقدس کسب کرده‌ایم، توانستیم با قدرت از حقوق جمهوری اسلامی، تمامیت ارضی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

وی خطاب به مادر شهید خرازی ادامه داد: این افراد در دامان پاک مادرانی چون شما و پدرانی همچون والده مرحوم شهید خرازی تربیت شدند بنابراین منزلت شما در نزد مردم ما معلوم است و زبان ما برای قدردانی از زحمات شما قاصر است.

ولایتی تصریح کرد: تنها برای قدردانی خدمت شما رسیدیم امیدواریم خداوند به برکت خون شهدا نظام رهبری و کشور ما را حفظ کند که عزت کشور در واقع سرافرازی اسلام و پیروان اهل بیت است.

به گزارش فارس در این دیدار مادر شهید خرازی تأکید کرد: برکت خون حسین فرزندم همیشه در زندگی ما جاری بوده است و همیشه از این بابت شکرگزار خداوند بوده‌ام.

گزارش فارس حاکی است در انتهای این دیدار علی‌‌اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حیف است که به اصفهان سفر کنید اما از مزار شهدا و مغابر بزرگ اصفهان در تخت فولاد بازدید نکنید و از برکات حضور آنها بهره‌مند نشوید.

وی افزود: حضور در منزل مرحوم شهید حاج حسین خرازی به عنوان یکی از سرداران بزرگ دفاع مقدس به منظور تجلیل از والده مکرم ایشان از افتخاراتی بود که در این سفر نصیب من شد.

ولایتی ادامه داد: این سردار بزرگ اسلام نقش اساسی در دوران دفاع مقدس و در کنار دیگر رزمندگان اسلام برای حفظ تمامیت ارضی ایران و کمک به کشور پایگاه اهل بیت داشته است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تأکید کرد: امیدوارم به برکت خون شهیدان گامی مؤثر در راستای پیشرفت و ارتقای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب و کشور برداریم.

انتهای پیام/63008/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول