اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق:

زورگیران مسافرنما در چاراویماق ناکام ماندند

فرمانده انتظامی چاراویماق از دستگیری دو نفر زورگیر مسافرنما در این شهرستان خبر داد.

زورگیران مسافرنما در چاراویماق ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاراویماق، سهراب شفقی بعد از ظهر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره زورگیری، عوامل پلیس آگاهی و یگان امداد این فرماندهی بلافاصله در محل اعلامی (کیلومتر 20 جاده قره آغاج - هشترود) حضور می‌یابند.

وی افزود: راننده خودروی مذکور به هویت « م -ح » به ماموران اعلام می‌دارد که دو نفر مسافر از طریق تاکسی تلفنی محل کار من در شهرستان مراغه درخواست خودرو به مقصد قره آغاج را کرده که مسافران را از محله اوحدی مراغه‌سوار و به سمت چاراویماق حرکت کردم که در نزدیکی قره‌آغاج مسافران با استفاده از شوکر الکتریکی من را از ناحیه گردن مورد حمله قرار داده و قصد گرفتن خودرو را داشتند.

شففی ادامه داد: با رسیدن خودروهای عبوری در جاده زورگیران موفق به سرقت خودرو نشده و به کوه‌های اطراف متواری می‌شوند که مأموران بلافاصله برای دستگیری زورگیران در کوه‌های محل فرار و روستاهای شورجه و بلقان نسبت به اجرای طرح مهار اقدام می‌کنند.

این مقام آگاه گفت: در این راستا اطلاع‌رسانی به موقع بین مردم به خصوص روستاهای مذکور و آگاه‌سازی لازم صورت گرفت که با همکاری مردم و شوراهای اسلامی و تلاش و همت مضاعف و شگردهای خاص پلیسی، ماموران در عرض دو ساعت هر دو زورگیر را به هویت‌های «م. الف» و «الف.ق» که با کرایه کردن یک دستگاه سواری پیکان قصد فرار به سمت شهرستان بناب را داشتند دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان صراحتاً به طرح‌ریزی و هماهنگی و تهیه شوکر الکتریکی از چهار روز قبل و اقدام به زورگیری و سرقت خودرو اعتراف کردند که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/60002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول