اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات فیروزکوه:

ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: دستگاه‏های اجرایی باید در اجرای انتخابات به یاری فرمانداری فیروزکوه بشتابند و ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

ادارات امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی درویش‏خضری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با اشاره به پیام امسال رهبری اظهار کرد: همه در راه تحقق این پیام مسئول هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه با اشاره به نقش بی‏بدیل آموزش و پرورش در اجرای انتخابات در ادوار گذشته تصریح کرد: در این راستا از کمک‏های سخت‏افزاری و نرم‏افزاری تمام دستگاه‏های تابعه شهرستان فیروزکوه استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‏ای مجلس شورای اسلامی و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در منطقه تاکید کرد: اجرای صحیح و مطلوب این سه رویداد بزرگ، جز با تعامل و همکاری تمام نهادها و در اختیار قرار دادن منابع انسانی و سایر امکانات امکان‏پذیر نخواهد شد.

*فیروزکوه به بارانداز مسافران تبدیل شده است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با تقدیر از عملکرد ستاد اسکان فیروزکوه در ایام نوروز 92 که با محوریت اداره آموزش و پرورش اجرایی شد، گفت: در سال‏های گذشته، فیروزکوه فقط محل گذر مسافران بود.

درویش‏خضری تصریح کرد: استقبال مسافران و رشد حدوداً دو برابری اسکان مسافران نوروزی در شهرستان، حاکی از آن بوده که فیروزکوه کم کم در حال تبدیل شدن به بارانداز مسافران، گردشگران و زائران است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان فیروزکوه یادآور شد: مناطق گردشگری، زیارتی و آثار تاریخی فراوانی در سطح منطقه وجود دارد که با بهره‏گیری صحیح از ظرفیت‏ها و معرفی هر چه بهتر آنها می‏توان شرایط مناسب‏تری را به لحاظ اقتصادی برای ساکنان شهرستان رقم زد.

انتهای پیام/2568‌/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول