اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پژوهش شرکت گاز استان سمنان خبر داد

حمایت از پایان‏نامه‏های تحصیلات تکمیلی در سمنان

سرپرست امور پژوهش شرکت گاز استان سمنان از حمایت از پایان‏نامه‏های تحصیلات تکمیلی در زمینه‏های مختلف علوم پایه و فنی و مهندسی در استان خبر داد.

حمایت از پایان‏نامه‏های تحصیلات تکمیلی در سمنان

سعید رستگار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: سال گذشته از هفت مورد پایان‏نامه تحصیلات تکمیلی دانشجویان دانشگاه‏های مختلف کشور در سمنان حمایت شده است.

وی گفت: ساخت نمونه آزمایشگاهی دستگاه تزریق مرکاپتان با قابلیت پالس‏بندی و طراحی سیستم به صورت الکترونیک و انجام پروژه پژوهشی با موضوع بررسی انواع روش‏های مقاوم‏سازی ایستگاه‏های تقلیل فشار برابر زلزله و خطرات ناشی از آن از جمله این پایان‏نامه‏هاست.

سرپرست امور پژوهش شرکت گاز استان سمنان از حمایت از پایان‏نامه‏هایی با عناوین توسعه یک نرم‏افزار بومی برای تعیین شرایط بهینه هیتر ایستگاه‏های تقلیل فشار با هدف جلوگیری از تشکیل هیدرات، صرفه‏جویی در انرژی و انجام پروژه پژوهشی با موضوع طراحی و ساخت یک نمونه لوله گردبادی با راندمان بالا برای جایگزینی به عنوان رگولاتور در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز خبر داد.

رستگار افزود: در سال گذشته، هشت مقاله در زمینه‏های علوم مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی در ژورنا‏ل‏های معتبر بین‏المللی، مجلات علمی و پژوهشی و کنفرانس‏های داخلی توسط کارشناسان این شرکت ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت با امضای تفاهمنامه همکاری پژوهشی با دانشگاه سمنان در راستای استفاده بهینه از امکانات و استعداد و توانایی‏های این دانشگاه برای رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی توانسته‏ایم گام‏های مثبتی در ارتقای جایگاه واحد پژوهش این شرکت برداریم.

سرپرست امور پژوهش شرکت گاز استان سمنان گفت: بر این اساس نیز آمادگی کامل خود را برای حمایت از پایان‏نامه‏های تحصیلات تکمیلی دانشجویان در زمینه‏های مختلف علوم پایه و فنی و مهندسی اعلام می‏کنیم.

انتهای پیام/74003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول