اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

برخی مدعیان حضور در انتخابات، در فتنه 88 دست گدایی به سوی ملک‌ عبدالله دراز کردند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: برخی کسانی که امروز مدعی حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا هستند در فتنه 88 دریوزگی کرده و برای مقابله با نظام اسلامی دست گدایی به سوی ملک‌عبدالله دراز کردند.

برخی مدعیان حضور در انتخابات، در فتنه 88 دست گدایی به سوی ملک‌ عبدالله دراز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه در همایش «فتنه در تاریخ اسلام» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و به همت بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: فتنه‌گران برنامه‌هایی برای براندازی نظام داشتند و معتقد بودند برای این کار ابتدا باید با ولایت مقابله کرده و سپس در یک پروسه زمانی این اصل را حذف کنند.

وی حذف ولایت، حذف ولی‌فقیه و تشریفاتی کردن نقش ولی‌فقیه را از برنامه‌های انجمن حجتیه و فتنه 88 دانست و ابراز کرد: آنان برنامه‌های براندازانه متعددی برای نظام حتی بعد از پیروزی خود داشتند.

نماینده اصولگرای ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: آن‌ها برای اجرای این برنامه‌ها می‌خواستند با تحریک مردم قانون اساسی را تغییر داده، نظارت استصوابی شورای نگهبان را حذف و اختیارات ولایت فقیه را به بهانه‌های مختلف کاهش دهند.

هدایتخواه از درخواست مالی برخی یاوران فتنه از «ملک عبدالله» پادشاه عربستان در انتخابات 88 ریاست جمهوری دهم گفت و افزود: این مدعی کنونی شرکت در انتخابات به عنوان یک کاندیدا، از کسی درخواست مالی می‌کرد که هیچ اعتقادی به مردم ما ندارد.

وی گفت: جریان فتنه علیه رکن رکین نظام یعنی ولایت فقیه و رهبری بود و خودشان نیز به این موضوع اذعان کرده‌اند.

عضو جبهه پایداری با تشریح برخی از سخنان سران جریان اصلاحات، خاطرنشان کرد: آقایان در سخنان خود به صراحت گفته‌اند باید ولایت فقیه حذف شود.

هدایتخواه با انتقاد شدید از عملکرد سران فتنه و حامیان آن‌ها ادامه داد: این آقایان یادشان رفته که انقلاب اسلامی ما ثمره خون صدها هزار شهیدی است که در وصیتنامه‌های خود تأکید به اطاعت از ولایت فقیه و خط امام راحل کرده‌اند.

این فعال سیاسی افزود: یکی از مصادیق فتنه فریب دادن مردم است که در آن مقصودشان رهبری و ولایت بود.

هدایتخواه با تشریح تلاش‌هایی که برای براندازی نظام اسلامی ایران در سال 88 از سوی فتنه‌گران شکل گرفت، یادآور شد: آقایان با چهار محور برنامه‌های خود را طراحی کردند اگر چه یادشان رفته بود انقلاب ما با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

وی درگیری در زمان انتخابات، حضور در انتخابات با یکی از رنگ‌ها، ادعای تقلب و حمایت از سوی رسانه‌های بیگانه را چهار محور مورد نظر حامیان فتنه در سال 88 خواند.

عضو جبهه پایداری گفت: فتنه 88 صرفا یک حادثه نبود بلکه برنامه 20 ساله‌ای بود که از سوی عده‌ای ناآگاه و کج‌فهم طراحی و به خیال خود فکر می‌کردند قادر به تغییر انقلاب هستند.

هدایتخواه، ایران اسلامی را تنها کشوری در دنیا دانست که اعتماد به مردم در آن قابل مشاهده است و راه مشاهده آن نیز توجه به برگزاری انتخابات است.

وی افزود: افتخار داریم در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم که در هر سال یک انتخابات برگزار کرده و این در حالی است که کشورهای مدعی دموکراسی هیچ‌گاه به اندازه ما نه انتخابات برگزار کرده‌اند و نه حضور در پای صندوق اخذ رأی داشته‌اند.

انتهای پیام/82009/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول