اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

برگزاری اختتامیه پنجمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر در قم

مسئول انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به همت این اداره کل اختتامیه پنجمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر پنجم اردیبهشت برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه پنجمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، علیرضا بخشی اظهار داشت: این مسابقه با موضوع حضرت امام رضا(ع) که ویژه‌ دانش آموزان استان بوده با همکاری انجمن خوشنویسان قم و اداره کل آموزش و پرورش استان در سه مقطع ابتدایی (پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم)، راهنمایی و دوره متوسطه از ابتدای بهمن ماه با شروع فراخوان و اعلام به مدارس سطح استان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به حضور حدود 4 هزار شرکت کننده در این مسابقه و انجام داوری مرحله اول آثار ارسالی گفت: با انجام این مرحله از داوری که از دهم فروردین آغاز شد 400 اثر برای مرحله بعد انتخاب شد.

بخشی آثار ارسالی را از مقاطع تحصیلی و در خطوط تحریری و نستعلیق عنوان کرد و افزود: با فراخوان انجام شده بین منتخبین و برگزاری آزمون حضوری در روز گذشته داوری مرحله دوم صورت گرفت و در نهایت 60 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

مسئول انجمن خوشنویسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان از برگزاری اختتامیه این مسابقه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیرکل آموزش و پرورش استان، اساتید و هنرمندان قم خبر داد و ابراز داشت: پنجمین مسابقه بزرگ خوشنویسی نسیم مهر روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در تالار شهید آوینی این اداره کل واقع در بلوار جمهوری اسلامی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول