اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر کاشمر صورت گرفت

افزایش 30 تا 40 درصدی کرایه تاکسی‌ها در کاشمر

با تصویب شورای شهر کاشمر نرخ کرایه تاکسی‌ها در کاشمر 30 تا 40 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش 30 تا 40 درصدی کرایه تاکسی‌ها در کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدحسین حسینی در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر با اشاره به افزایش هزینه‌های جانبی رانندگان تاکسی و تقاضای آنان برای افزایش کرایه‌ها اظهار کرد: شورای شهر کاشمر هر ساله بر اساس تورم و افزایش هزینه‌ها اقدام به تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی می‌کند.

حسینی افزود: شورای شهر به گونه‌ای نرخ کرایه‌ها را افزایش می‌دهد که منطقی باشد و نه رانندگان تاکسی با توجه به افزایش هزینه‌های مختلف متضرر شوند و نه شهروندان تحت فشار زیاد قرار گیرند.

علی سلطانپور، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر نیز تأکید کرد: نرخ‌های جدید باید به گونه‌ای تنظیم شود که منطقی بوده و قابلیت اجرایی داشته باشد.

محمد یاری، معاون عمرانی فرماندار کاشمر تصریح کرد: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی موجود، افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها یک امر بدیهی و گریزناپذیر است و متأسفانه چاره‌ای جز افزایش کرایه‌ها نیست.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر نرخ کرایه مسیرهای مختلف را با بررسی پیشنهادات اتحادیه تاکسی‌رانان و همچنین شهرداری کاشمر بین 30 تا 40 درصد افزایش دادند که این افزایش قیمت پس از تأیید مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری قابلیت اجرایی دارد.

انتهای پیام/70004/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول