اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰:

نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جنوب تهران آغاز شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت برای نخستین بار در یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

نصب دوربین‌های کنترل سرعت در جنوب تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علیرضا اسفراینی‌نژاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت برای نخستین بار در یکی از مهم‌ترین بزرگراه‌های این منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادف‌های احتمالی در شریان‌های اصلی شهر نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت در سه مقطع از بزرگراه شهید آوینی آغاز شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 نقش سیستم‌های ثبت مکانیزه تخلف را در کاهش آمار سوانح در تصادف‌ها مؤثر برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بزرگراه شهید آوینی یکی از مهم‌ترین و پرتردد‌ترین شریان‌های اصلی این منطقه محسوب می‌شود اکثریت زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز از این شریان اصلی عبور می‌کنند، سه مقطع خیابان سلمان‌فارسی، فروشگاه شهروند و پمپ گاز در این بزرگراه برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت درنظر گرفته شده که به زودی عملیات نصب آن نهایی می‌شود.

اسفراینی‌نژاد در پایان به اجرای خط‌کشی محوری دو جزئی در شبکه معابر شهری منطقه 20 اشاره کرد و افزود: خط‌کشی محوری دو جزئی روش جدیدی است که از کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و شفافیت رنگ برخوردار است، که برای نخستین بار در خیابان پروین اعتصامی اجرای این خط‌کشی انجام شده است.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول