اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دسته‌های 93 و 120 کیلوگرم

پاورلیفتینگ‌کاران قمی عضو تیم ملی شدند

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم از عضویت دو پاورلیفتینگ‌کار قمی در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی خبر داد.

پاورلیفتینگ‌کاران قمی عضو تیم ملی شدند

علی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: قم مهد استعدادهای رشته‌های قدرتی نظیر پاورلیفتینگ است و خوشبختانه هم در عرصه رقابت‌های داخلی و هم میادین برون مرزی در سال‌های اخیر شاهد کسب موفقیت‌های ارزشمندی توسط ورزشکاران قمی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: پاورلیفتینگ یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام به شمار می‌رود و در کنار دیگر رشته‌های افتخارآفرین این هیئت توانسته است مدال‌ها و افتخارات چشمگیری از مسابقات داخلی و خارجی به ارمغان بیاورد.

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم افزود: رشته پاورلیفتینگ در حال حاضر در تمام رده‌های سنی همانگونه که در کشور فعالیت می‌کند و مسابقات لیگ و قهرمانی کشور آن برگزار می‌شود، در قم پویا و فعال است.

وی ابراز داشت: این رشته ورزشی همه ساله اعزام‌های متعددی به مسابقات آسیایی، جهانی و بین‌المللی دارد و تقریباً در هر دوره شاهد حضور موفق ورزشکاران قمی در تیم‌های ملی کشورمان بوده‌ایم و در رقابت‌های آسیایی که در راه است دو نماینده از قم حضور می‌یابند.

نوروزی یادآور شد: چند مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ در رده‌های سنی مختلف برگزار شد تا تیم‌های قوی و آماده به نمایندگی از کشورمان در رقابت‌های آسیایی امسال حضور یابند که خوشبختانه در بین نفرات ملی پوش دو پاورلیفتینگ‌کار جوان قمی نیز انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از مراحل انتخابی که در ماه‌های پایانی سال قبل برگزار شد، جواد بشرنیا در دسته 120 کیلوگرم رده سنی جوانان با درخشش در این وزن موفق به جلب نظر کادر فنی تیم ملی و عضویت در این تیم برای مسابقات آسیایی شده بود.

مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم افزود: در آخرین مرحله انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان نیز که دو روز قبل در تهران به انجام رسید، محمدرضا برخورداری دیگر جوان ارزنده پاورلیفتینگ قم توانست در دسته 93 کیلوگرم عضویت تیم ملی را به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه بدین ترتیب دو نماینده از قم در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ به میدان می‌روند اظهار داشت: مسابقات آسیایی این رشته از یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان و در شهر اهواز با حضور چهره‌های مطرح به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول