اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست لرستان:

شکارچیان قوچ کوهی در لرستان دستگیر شدند

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: شکارچیان قوچ کوهی در کوه‎های ازنای لرستان دستگیر شدند.

شکارچیان قوچ کوهی در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، محمدحسین بازگیر صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد گفت: در راستای اهداف سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص حفاظت و حراست از طبیعت زیبای این استان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با تلاشی مضاعف برنامه‎های حفاظتی در مناطق حفاظت شده را با حساسیت خاصی دنبال می‎کنیم.

وی افزود: بر همین اساس در منطقه حفاظت شده سفید کوه ازنا نیروهای یگان اجرایی به فرماندهی مهندس لشنی موفق به دستگیری دو شکارچی قهار که مبادرت به شکار یک راس قوچ نموده بودند، در ارتفاعات سفید کوه ازنا شد که از وی دو قبضه اسلحه جنگی و شکاری یکی کلاشینکف و تک لول و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد که پس از اخذ جریمه جدید جهت هر گونه اقدامات قانونی به مراجع قضایی شهرستان ازنا معرفی شدند.

مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: همچنین در منطقه سفید کوه خرم‎آباد نیروهای یگان اجرایی به فرماندهی حیدر حیدری در هفته گذشته طی عملیات‎های برنامه‎ریزی شده موفق شدند، شکارچیان متخلف را قبل از هرگونه اقدام به شکار در ارتفاعات کوه منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم‎آباد دستگیر و از آنان چهار قبضه اسلحه جنگی و شکاری و مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.

وی افزود: متخلفان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند و جا دارد از این اقدام شجاعانه نیروهای جان برکف اجرایی سفید کوه خرم‎آباد قدردانی شود، تا به یاری خداوند بتوانیم مناطق حفاظت شده را از دست درازی متخلفان دور سازیم.

بازگیر یادآور شد: متخلفان محیط زیست بدانند که زیر ذره‌بین نیروهای جان برکف این سازمان هستند.

انتهای پیام/2304/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول