اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش همبستگی طلاب با مقاومت سوریه:

حمایت از مقاومت سوریه وظیفه ماست

دبیر همایش هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه گفت: ما بر خودمان وظیفه دیدیم که همبستگی خود را با سوریه اعلام کنیم و هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه را با همکاری برخی از نهاد‌های حوزوی برگزار نماییم.

حمایت از مقاومت سوریه وظیفه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر امیرگان شب گذشته در همایش همبستگی طلاب حوزه علمیه قم با مقاومت سوریه که با حضور سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه معصومیه نقش محوری در حوزه‌های علمیه دارد،‌ اظهار داشت: این مدرسه دارای حدود هزار و 200 طلبه با تحصیلات دانشگاهی است که بعد از تحصیلات لیسانس وارد این مدرسه می‌شوند.

* طلاب مدرسه معصومیه سربازان ولایتند

وی با بیان اینکه طلاب این مدرسه خود را سربازان ولایت فقیه و مراجع و علمای معظم می‌دانند، اظهار داشت: یکی از دستور کارهای طلاب مدرسه علمیه معصومیه این است که بیانات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی نمایند و همه را به عنوان فرمان محسوب کنند.

دبیر همایش هفته همبستگی طلاب حوزه علمیه قم با مقاومت سوریه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به طلاب و دانشجویان فرمودند نسبت به مسائل جهانی، بیداری اسلامی و مقاومت بی‌تفاوت نباشند، گفت: در سوریه ما فتنه‌ای را از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌بینیم و سربازان بی‌تدبیر این فتنه قطر، ترکیه و نیروهای تکفیری هستند.

وی تصری کرد: ما بر خودمان وظیفه دیدیم که همبستگی خود را با سوریه اعلام کنیم و هفته همبستگی طلاب با مقاومت سوریه را با همکاری برخی از نهاد‌های حوزوی برگزار نماییم.

امیرگان یادآور شد: ما وظیفه خود می‌دانیم به دلیل نقش پر رنگی که این کشور در دهه‌های گذشته در حمایت از حزب‌الله و مقاومت و دشمنی با رژیم صهیونیستی داشته است از رئیس جمهور، دولت و ملت مقاوم سوریه حمایت، تقدیر و تجلیل کنیم.

*با هرگونه جسارت به اماکن مقدسه شیعه در سوریه برخورد شدید می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر خود لازم و واجب می‌دانیم به سربازان بی‌تدبیر رژیم صهیونیستی هشدار دهیم با هر گونه جسارتی نسبت به اماکن مقدسی که شیعیان و مسلمین در سوریه دارند شدیدا برخورد خواهیم کرد.

دبیر همایش هفته همبستگی طلاب حوزه علمیه قم با مقاومت سوریه، با بیان اینکه برنامه‌هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده نمادین است، ابراز داشت: ما می‌خواهیم نشان دهیم طلاب نسبت به مقاومت مردم سوریه بی‌تفاوت نیستند.

* زنگ مقاومت سوریه در مدارس قم به صدا در می‌آید

وی با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار داشت: این همایش که با حضور سفیر سوریه در ایران برگزار می‌شود به عنوان افتتاحیه برنامه‌های این هفته است و در طول این هفته نیز هر روز مراسمی برگزار می‌شود.

امیرگان تجلیل از شهدای مقاومت سوریه، دیدار با علما، نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مقاومت در سوریه، نواختن شدن زنگ مقاومت سوریه در مدارس قم با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری کارگاه تخصصی تحلیل و بررسی مسائل سوریه و... را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

انتهای پیام/78010/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول