اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجار ششمین خودرو بمب‌گذاری شده در استان کرکوک

یک منبع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد که به دنبال انفجار ششمین خودرو بمب‌گذاری شده در جنوب استان کرکوک چند شهروند عراقی زخمی شدند.

انفجار ششمین خودرو بمب‌گذاری شده در استان کرکوک

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری السومریة نیوز، یک منبع آگاه در پلیس عراق اعلام کرد که به دنبال انفجار ششمین خودرو بمب‌گذاری شده در جنوب استان کرکوک چند شهروند عراقی زخمی شدند.

این در منبع در ادامه افزود: این خودرو بمب‌گذاری شده در منطقه «الواسطی» در نزدیکی پایگاه هواشناسی در جنوب کرکوک پارک شده بود که بعد از ظهر امروز و هنگام عبور یک گشتی پلیس از کنار آن منفجر شد.

این منبع آگاه گفت: در جریان انفجار این خودرو بمب‌گذاری شده چند شهروند عراقی زخمی شدند و خسارات بسیاری به ساختمان‌های محل انفجار وارد شد.

این منبع عراقی ادامه داد: نیروهای پلیس عراق پس از این انفجار به سرعت محل حادثه را محاصره و زخمی‌های حادثه را به بیمارستان منتقل کردند.

کرکوک امروز دوشنبه شاهد انفجار پنج خودرو بمبگذاری شده در مناطق مختلف این استان بود که در جریان آن 4 شهروند عراقی کشته و 24 شهروند دیگر زخمی شدند. یکی از این خودروها سرهنگ «کاوه هاوکار»، رئیس پلیس شهرستان داقوق کرکوک را هدف قرار داد و او و یکی از همراهانش را به قتل رساند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول