اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علمی - کاربردی ورامین خبر داد

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نویسی سیدالایام

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی - کاربردی شهرداری ورامین از اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه وبلاگ نویسی سیدالایام خبر داد.

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نویسی سیدالایام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سیداحمد احمدی در جمع خبرنگاران از اعلام اسامی نفرات برتر مسابقه وبلاگ‌نویسی سیدالایام خبر داد و گفت: مسابقه وبلاگ‌نویسی سیدالایام به مناسبت سی و سومین سالگرد اقامه نماز جمعه در شهرستان ورامین برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی - کاربردی شهرداری ورامین اظهار داشت: اکنون شجره طیبه نماز جمعه ورامین با عمری 33 ساله و رشدی 100 درصدی، قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و جلوه‌ای از اتحاد ولایت‌مداری مردم ایران را به نمایش گذاشته و صفوف به هم فشرده اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان، خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های امپراطوری خبری غرب و منافقان داخلی کشیده است.

وی افزود: این مسابقه با استقبال زائدالوصفی از سوی دانشجویان و جوانان و طراحان وبلاگ از سرتاسر کشور مواجه شد.

این مسئول با اشاره به گسترش روزافزون فضای مجازی و الکترونیکی تصریح کرد: در نهایت با داوری‌های دقیق صورت گرفته توسط داوران فنی و محتوایی بیش از 27 وبلاگ به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

احمدی ادامه داد: اکبر جمشیدزاده با وبلاگ ماه وارنا به آدرس http://mahevarna.persianblog.ir/، مینا جمشیدزاده با وبلاگ آسمان وارنا به آدرس http://asemanvarna.blogfa.com/ و حسین رضایی با وبلاگ سید نماز به آدرس seyed-namaz1391.mihanblog.com به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول عنوان کرد: همچنین مریم مرادی با وبلاگ جامع نماز به آدرس http://jamenamaz.persianblog.ir/، زهره پیمان با وبلاگ نماز جمعه به آدرس http://namazjomehe.blogfa.com/ و وحید کرکه آبادی با وبلاگ روز انتظار به آدرس http://roozeentezar.mihanblog.com/ جزو وبلاگ‌های قابل تقدیر انتخاب شدند.

وی گفت: داوری محتوایی این مسابقات برعهده حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و چهره ماندگار تبلیغ استان تهران، مهدی کردبچه، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، الهه پیامی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین و خود بنده بود و داوری فنی توسط وحید محمدی‌یکتا، استاد فن‌آوری اطلاعات دانشگاه و مدیریت مرکز عفاف دانشگاه علمی کاربردی، غلامحسین بازیاری، استاد فن‌آوری اطلاعات و رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین، محسن ممیزی، استاد دانشگاه و مصطفی کردبچه، مسئول فن‌آوری اطلاعات دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی - کاربردی شهرداری ورامین از تقدیر از نفرات برتر و نیز افراد قابل تقدیر در نماز جمعه ورامین خبر داد و گفت: تقدیر از این عزیزان در اردیبهشت‌ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول