اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیوه جدید نیروهای امنیتی بحرین در شکنجه معترضان

منابع خبری بحرین اعلام کردند، نیروهای امنیتی حکومت بحرین ته‌ مانده‌های سیگار خود را بر روی بدن یکی از خطبای بحرینی خاموش کردند که دو روز پیش او را بازداشت کرده بودند.

شیوه جدید نیروهای امنیتی بحرین در شکنجه معترضان

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی جمعیت «الوفاق»، بزرگ‌ترین گروه معارض بحرینی در گزارشی اعلام کرد که نیروهای امنیتی حکومت بحرین اقدام به خاموش کردن ته مانده‌های سیگار خود بر روی بدن‌ یکی از شهروندان این کشور پس از بازداشت وی طی دو روز گذشته در یکی از مناطق بحرین کردند.

جمعیت الوفاق بحرین با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که «سید شبر العلوی» از خطبای بحرین پس از بازداشت در معرض سوختگی در پا ناشی از خاموش کردن ته مانده‌های سیگار قرار گرفته است.

بیانیه الوفاق توضیح می‌دهد که سید شبر در جریان سرکوب تظاهرات مردمی که در منطقه «بوری» در جنوب پایتخت بحرین که مدتی است، برگزار شده بود، توسط نیروهای امنیتی حکومت بحرین بازداشت شد.

جمعیت الوفاق با اشاره به اینکه منطقه «بوری» در جنوب منامه به شدت تحت محاصره نیروهای امنیتی و پلیس حکومت بحرین قرار دارد، اعلام کرد که نیروهای نظامی و امنیتی حکومت بحرین طی دو روز گذشته به بیش از 4 منزل در مناطق مختلف منامه یورش برده و 9 شهروند و یک بحرینی را بازداشت کردند.

نیروهای امنیتی و نظامی بحرین مناطقی را که شاهد تظاهرات‌ها و اعتراض‌های بیشتری نسبت به دیگر مناطق این کشور است، مورد مجازات جمعی قرار می‌دهند. این درحالی است که روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته برابر با 11 و 12 آوریل مناطق مختلف بحرین شاهد تظاهرات‌های گسترده مردمی علیه رژیم آل خلیفه بوده است.

سرکوب تظاهرات‌های مردمی توسط نیروهای امنیتی و نظامی آل خلیفه در بحرین به صورت استفاده از گلوله‌های ساچمه‌ای و گازهای سمی و خفه کننده انجام می‌شود که به صورت عمدی به سمت منازل مسکونی مردم بحرین شلیک می‌شود.

طی روزهای گذشته مناطق مختلف بحرین از جمله البلاد القدیم و کرانة و عالی و بوری شاهد تظاهرات‌های گسترده مردمی بود که در جریان آن نیروهای امنیتی حکومت بحرین ضمن سرکوب این تظاهرات‌ها به منزل یک خانواده بحرینی یورش برده و «حسن المخلوق» (16 ساله) را ربوده و یک کودک 11 ساله را مورد تعدی و ضرب و شتم قرار دادند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول