اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کمیته بیسبال استان اصفهان:

بیسبال اصفهان بازهم با لوله پلیمر اسپادانا می‌آید

رییس کمیته بیسبال استان اصفهان گفت: بیسبال استان اصفهان با عنوان پاورپایپ در رقابت‌های کشوری حضور پیدا می‌کند.

بیسبال اصفهان بازهم با لوله پلیمر اسپادانا می‌آید

وحید باطنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با موافقت حمید عظیمی مدیرعامل شرکت صنایع پلیمراسپادانا، برای سومین سال پیاپی تفاهمنامه همکاری این گروه صنعتی با کمیته بیسبال امضاء شد تا این تیم با عنوان پاورپایپ در مسابقات کشوری حضور یابد.

وی تصریح کرد: مطابق برنامه پنج ساله‌ای که در سال 1390 تدوین شده بود کار ادامه پیدا کرد و صنایع پلیمر اسپادانا بار دیگر با تیم خود در لیگ شرکت خواهد نمود.

وی ادامه داد: در جلسه برگزار شده ابتدا به ارائه گزارش عملکرد سال 1391 پرداختیم، در این گزارش جذب و حفظ اسپانسر، مدیریت مالی صحیح، برگزاری دوره آموزشی با حضور مدرس خارجی، جذب اسپانسر خارجی، راه‌اندازی وب‌سایت، تعامل با رسانه‌ها و انتشار یک و نیم خبر در هر 15 روز از جمله کارهای مؤثر این کمیته اعلام شد.

همچنین در این جلسه مدیر روابط عمومی شرکت صنایع پلیمراسپادانا در زمینه تبلیغات رشته بیسبال در کشور گفت‌: در نمایشگاهی که شرکت کردیم پوستر تیم را نصب کردیم که مورد توجه بینندگان نیز قرار گرفت، در نشریه فصلی شرکت نیز یک صفحه به رشته بیسبال اختصاص داده شد و همچنین در وب سایت جدید شرکت نیز برای بیسبال یک لینک اصلی اختصاص داده شد.

در پایان این جلسه نیز مدیرعامل شرکت اسپادانا گفت: در دورنمای ذهنی خود تیم قدرتمند پاورپایپ را در یک لیگ قدرتمند داخلی می‌بینم و امیدوارم هرچه سریع‌تر به این آرزو دست‌ پیدا کنیم.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول