اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج 7 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج به 7 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

تکمیل ورزشگاه بزرگ یاسوج 7 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام جواد خاضع صبح امروز در کارگروه پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از اعتبارات نزدیک به چهار میلیارد تومانی ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج هنوز 700 میلیون تومان آن تخصیص داده نشده است.

مسئول ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با این وجود الان اگر این ورزشگاه بخواهد به بهره‌برداری کامل برسد نیاز است که 7 میلیارد تومان دیگر به آن تخصیص داده شود.

وی از پیشرفت 94.5 درصدی کاسه استادیوم خبر داد و گفت: ولی کارهای جانبی و فرعی زیادی باقی مانده است که برای تکمیل آن‌ها نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

خاضع از نواقص این ورزشگاه گفت و افزود: سیستم فاضلاب، محوطه‌سازی، اسکوربورد، نصب کفپوش سالن‌ها از جمله کارهایی است که برای تکمیل آن‌ها به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات انجام شده در ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری شهر یاسوج را به نسبت سایر پروژه‌های طرح مهر ماندگار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پروژه از جمله طرح‌هایی خواهد بود که در صورت سفر ریاست‌جمهوری به استان قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

خاضع از پیگیری‌های شبانه‌روزی خود و مجموعه ورزش استان برای وصول اعتبارات خبر داد و گفت: هر چند که ما دستگاه بهره‌بردار هستیم اما از طریق وزارتخانه و شخص وزیر پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و به صورت مستمر تا تکمیل این پروژه رایزنی‌های خود را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/2571/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول