اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

برخورد با خلاف سازی در اطراف شهر اصفهان ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بحث خلاف سازی در اطراف شهر اصفهان باید مورد توجه قرار گرفته و به صفر برسد.

برخورد با خلاف سازی در اطراف شهر اصفهان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با استاندار اصفهان با اشاره به بحث بازنگری طرح تفصیلی اظهار کرد: بحث خلاف سازی یکی از موارد مورد توجه شهری است که در شهر اصفهان این قضیه به صفر رسیده است.

وی تاکید کرد: مقابله با احداث ساختمان بدون در نظر گرفتن اصول ساختمانی و کسب مجوزهای لازم در شهرهای اطراف اصفهان ضروری است و این کار باید با تدبیر بیشتری صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خلاف سازی در حاشیه‌های شهر نیز باید به صفر برسد، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم شهری، اصلاح کوچه‌ها است که هزینه‌های بسیاری را به شهر اصفهان تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارد و مدیریت استان باید فکری برای بضاعت شهروندان داشته باشد.

نصر به تجربه موفقیت آمیز و خوب شهر اصفهان در استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم و مسئولان استقبال خوبی از مسافران در استان اصفهان داشتیم، اما آمار تصادفات در جاده‌های شهری بسیار نگران کننده است.

وی در پایان صحبت‌های خود به ایام سوگواری حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: باید در شهرهای جدید و مناطق تازه تاسیس مسجد محوری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/63012/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول