اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کهریزسنگ خبر داد

افزایش 140 درصدی بودجه در شهرداری کهریزسنگ

شهردار کهریزسنگ گفت: بودجه شهرداری کهریزسنگ در سال 92، 140 درصد افزایش داشته است.

افزایش 140 درصدی بودجه در شهرداری کهریزسنگ

یدالله مؤمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به اینکه شهرداری این شهر در زمینه خدمات عمرانی، ورزشی، رفاهی و فرهنگی، اقدامات موثری انجام داده است، اظهار کرد: ترمیم چمن بلوار امام، مسقف کردن گلزار شهدا، آب‌نمای موزیکال، کانال دفع آب‌های سطحی، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث رختکن ورزشگاه، ترمیم چاه آب کشاورزی برای فضای سبز و نصب منبع آب هوایی برای ذخیره سازی، از جمله پروژه‌هایی است که در هفته دولت و دهه فجر سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه‌هایی مانند خانه کشتی نیز در حال ساخت است که با پیشرفت‌های فیزیکی خوبی همراه بوده است.

شهردار کهریز سنگ به تولیدات کشاورزی و دامداری این شهر اشاره و تصریح کرد: تولید مرغ و گوشت قرمز از مهم‌ترین تولیدات این منطقه در نجف‌آباد است.

وی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری این شهر در سال 90، 750 میلیون تومان بود افزود: این شهرداری توانست در سال گذشته با 140 درصد افزایش بودجه، خدمات مطلوب‌تری را به شهر عرضه کند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید نیز این شهرداری بتواند با همکاری و برنامه‌ریزهای دقیق کارکنان و نیز مردم در همه بخش‌ها موفق عمل کند.

شهردار کهریز سنگ اضافه کرد: شهرداری کهریز سنگ تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف به مردم فرهنگی و ولایتمدار این شهر در راستای تحقق شعار رهبر معظم انقلاب برای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول