اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن خبرنگاران سبزوار:

حدیث فضل حضرت زهرای مرضیه(س) تمام نشدنی است

مدیرعامل انجمن خبرنگاران شهرستان سبزوار گفت: حدیث فضل حضرت زهرای مرضیه تمام نشدنی است.

حدیث فضل حضرت زهرای مرضیه(س) تمام نشدنی است

سید محسن جعفری‌سبزوار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار  فارس در سبزوار از حضرت زهرا(س) به عنوان کوثر قرآن، معنای ایمان، جوهر عصمت، روح طهارت، تندیس صبر و مصداق مشکوت یاد کرد و گفت: افزون بر سیصد آیه قرآن در پیشگاه مقام مقدس این بانوی بزرگ اسلام و خاندان مطهرش به ستایش و تعظیم، قیام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پدربزرگوار ایشان رسول اکرم(ص)، همسر مظلومشان امیرالمومنین(ع) و فرزندان بزرگوارشان، هریک کتاب عظیم آفرینشند که فصل فصل آن، حدیث رفعت زهرا(س) را بازخوانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به راستی که آیت مودت جز به دودمان مطهر ایشان تفسیری نمی‌پذیرد و داستان مباهله بدون حضور ایشان و خاندان نبوی افسانه ای منتهی از راستی است.

جعفری یادآورشد: بدون شک سینه حضرت زهرا(س) گنجینه راز الهی و مخزن الاسرار آفرینش است و ولایی او نیز همان امانت عظیمی است که در سپیده دم خلقت از جانب آفریدگار ،زمین و کوه‌ها عرضه گشت.

مدیر عامل انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان سبزوار با بیان اینکه محبت حضرت زهرا(س) اصل ایمان و دشمنی با ایشان ریشه کفراست گفت: شجره طوبای وجود فاطمه زهرا(س)در خانه رسالت رویید و بر شاخسار آْن ثمره امامت بالید.

وی اظهار داشت: ولایت ایشان ولایت خداوند و تمسک به آن اعتصام به حبل المتین الهی است.

جعفری از حضرت زهرا به عنوان همه فضیلت‌ها و ام ابیها یادکرد و با تشریح برنامه‌های این انجمن در ایام فاطمیه، شرکت تمام اعضای انجمن صنفی خبرنگاران در مراسم حضرت زهرا(س)، تهیه گزارش ویژه ایام فاطمیه، برپایی مراسم شبی با قرآن با حضور اعضای انجمن، پخت حلوای نذری در شام غریبان حضرت زهرا و... را بخشی از برنامه‌های تدوین شده این انجمن در این ایام دانست. 

انتهای پیام/ 70027/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول