اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وظیفه مسئولان را سنگین کرده است

فرماندار خرم‌آباد گفت: نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان را سنگین کرده است.

حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی وظیفه مسئولان را سنگین کرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری عصر امروز در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان بر تلاش بیشتر اعضای این کمیسیون در راستای خلق حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: نامگذاری سال 1392 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از جانب مقام معظم رهبری (مدظله) وظیفه ما را سنگین کرده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس همه ما وظیفه داریم در راستای اجرای منویات معظم له با برنامه‌ریزی دقیق، کار کارشناسی شده و استفاده از همه ظرفیت‌ها بیش از گذشته در این راه تلاش و کوشش کنیم.

ولی‌پوری کنترل بازار و نظارت بر چرخه عرضه کالا را وظیفه همه دستگاه‌های عضو این کمیسیون ذکر کرد و گفت: با تشدید بازرسی‌ها و برگزاری جلسات مستمر در سال آتی عرصه را بر اخلالگران اقتصادی تنگ‌تر از گذشته می‌کنیم.

فرماندار خرم‌آباد ضمن اعلام رضایت از عملکرد دستگاه‌های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 91 گفت: کشفیات کالای قاچاق در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و این رشد در همه حوزه‌ها مشهود و ملموس است، به نحوی که در حوزه کشف لوازم خانگی رشد 1141 درصدی، کشف قطعات یدکی خودرو رشد 543 درصدی، کشف مشروبات الکلی رشد 100درصدی، کشف مواد نیروزا رشد 195 درصدی، کشف تجهیزات پزشکی رشد154 درصدی، کشف گوشی تلفن همراه رشد 100درصدی و در سایر حوزه‌ها نیز رشد کشفیات قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول