اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر یک روزه رضایی به آذربایجان‌شرقی/ دیدار با مردم مراغه و آذرشهر

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای ریاست جمهوری روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در سفر یک روزه وارد تبریز می‌شود.

سفر یک روزه رضایی به آذربایجان‌شرقی/ دیدار با مردم مراغه و آذرشهر

محسن آذرنیا رئیس ستاد مردمی و ارتباطات محسن رضائی در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: محسن رضایی در این سفر یک روزه ضمن تجدید بیعت با شهدا در وادی رحمت با تعدادی از اعضای شورای فعلی شهر تبریز و تعدادی از افراد داوطلب کاندیداتوری شورای شهر تبریز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این سفر دیداری با اصناف و بازاریان تبریز در یکی از مساجد بازار خواهد داشت سپس در جلسه مسئولان شبکه پیام آوران عاشورا و شبکه مردمی ارس ـ اروند شمال‌غرب کشور شرکت خواهد کرد.

آذرنیا ادامه داد: رضایی در سفر یک روزه به استان به دیدار مردم شهرهای آذرشهر و مراغه رفته و برنامه‌ها و اهداف خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد.

وی همچنین با شرکت در یک کنفرانس خبری به سئوالات اصحاب رسانه پاسخ داده و تبریز را به مقصد ارومیه ترک خواهد کرد.

براساس این گزارش، در روزهای گذشته حاج محمد سوداگر به عنوان نماینده معین استان و مسئول رابط تهران با تبریز و حاج حبیب آذرنیا به عنوان رئیس ستاد مردمی و ارتباطات محسن رضائی در استان تعیین و آغاز به فعالیت کردند.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول