اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فروردین ماه

نسخه جدید سامانه مالی در مدارس علمیه خواهران استقرار می‌یابد

امین مالی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آماده‌سازی نسخه جدید سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این نسخه تا پایان فروردین ماه در واحدهای حوزوی خواهران سراسر کشور استقرار می‌یابد.

نسخه جدید سامانه مالی در مدارس علمیه خواهران استقرار می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمد استادجعفری با اشاره به ویژگی‌های نسخه جدید این سامانه اظهار داشت: در نسخه جدید یکپارچگی سیستم مالی حوزه‌های علمیه خواهران میان مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی برقرار شده است و این سامانه با آخرین تغییرات ساختاری شورای حوزه‌های علمیه خواهران انطباق دارد و از این پس ابلاغیه‌های واریز و گزارشات عملکرد واحدهای حوزوی صرفا در صورت ثبت در سامانه مالی مدارس مورد قبول خواهد بود.

وی با اشاره به امکانات جدید این سامانه افزود: امکان تهیه گزارشات متنوع و جامع‌تر همچون گزارش دفتر کل و دفتر روزنامه، امکان مدیریت پایگاه‌های داده و تسهیل نصب این نرم‌افزار از جمله ویژگی‌های جدید آن است.

امین مالی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه نسخه اولیه نرم‌افزار سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیش از این تهیه و به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه شده بود،‌ تصریح کرد: این نسخه بر اساس اقتضائات و مقررات سال 88 بود که به منظور مکانیزه شدن امور مالی مدارس علمیه خواهران در اختیار آنها قرار گرفته بود.

وی هدف از تهیه و ارائه این نرم‌افزار به مدارس علمیه خواهران در سطح کشور را ایجاد ثبات و وحدت رویه در عملیات امور مالی واحدهای حوزوی دانست و اظهار داشت: مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران در کشور مجاز به استفاده از سایر نرم‌افزارها و سامانه‌های مالی به منظور نگهداری و گزارشگری اطلاعات مالی خود نیستند.

استادجعفری همچنین با اشاره به تهیه نرم‌افزار آموزش تصویری سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: با توجه به سیاست کاهش هزینه‌ها و همچنین توجه بر پایداری آموزش‌های کارکنان و در راستای ارتقای علمی کارکنان، کاهش جلسات حضوری و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی این نرم‌افزار که به صورت چند رسانه‌ای منطبق با آخرین نسخه سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده است، در اختیار واحدهای آموزشی و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در لوح فشرده آموزشی علاوه بر آموزش چند رسانه‌ای، آخرین نسخه به‌روز شده راهنماهای متنی تمام زیربخش‌های سامانه مالی ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به استقرار نسخه جدید سامانه مالی حوزه‌های علمیه خواهران امکان استفاده از نرم‌افزار آموزشی نیز در حوزه‌های علمیه خواهران فراهم آمده است و به همراه نسخه جدید سامانه مالی به مدیریت‌های استانی و واحدهای آموزشی ارسال می‌شود.

امین مالی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: تلاش شده است تا تمام نکات حسابداری و نرم‌افزاری در این بسته آموزشی مورد لحاظ قرار گیرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول