اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک

استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداها تخلف است

فرماندار شهرستان بستک گفت: استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی در جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی تخلف است.

استفاده از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداها تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز  در نشست شورای اداری شهرستان بستک اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران با بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی و فریاد آزادی خواهی شان گوش فلک را کر کرده است، قابل مقایسه نیست، چرا که بهترین، آزادترین وسالم ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تنها یک ادعا نیست بلکه واقعیتی است که در بعد کمی و کیفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که به واسطه آن باید خداوند را شکر گزار بود.

فرماندار شهرستان بستک وجود برخی ناملایمات در انتخابات را آسیب جدی در زمینه برگزاری انتخابات دانست و افزود: باید باهمدلی و ایجاد روحیه اخوت و برادری عزم خود را در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و مطلوب جزم کنیم و اجازه ندهیم بدخواهان نظام با ایجاد زاویه و اختلاف به اهداف شوم خود دست یابند.

مشتاق‌زاده با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با رأی همه مردم به تثبیت رسیده است، گفت: اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اطلاع رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات آینده از الزامات برگزاری انتخاباتی با شکوه است.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر توجه مدیران به رویکرد بی‌طرفانه در انتخابات تصریح کرد: بر اساس این رویکرد لازم است تمامی مدیران شهرستان به دور از هرگونه جانبداری و حمایت، تمامی تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات به کار گمارند.

انتهای پیام/88006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول