اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان نام‌نویسی از نامزدهای نمایندگی مجلس در ایلام

30 نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس با هم رقابت می‌‌کنند

با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، شیروان چرداول، ایوان و ملکشاهی 30 نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت می‌پردازند، پیش‌بینی می‌شود تنور انتخابات مجلس در ایلام بسیار داغ باشد.

30 نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس با هم رقابت می‌‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در اولین انتخابات میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مجموع 30 زن و مرد نام‌نویسی کردند که در میان این افراد یک زن و مابقی مرد هستند.

در میان این افراد نمایندگان ادوار گذشته، مسئولان میانی استان در سنوات گذشته، نامزدهای انتخابات مجلس در ادوار گذشته، جناح‌های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب، کارگزاران، جناح وابسته به دولت و ... دیده می‌شود.

افزون بر این، از همه شهرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله مهران، ایلام، ایوان، سیروان، شیروان چرداول و ملکشاهی نیز در این دوره نام‌نویسی شده است.

با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، شیروان چرداول، ایوان و ملکشاهی 30 نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس باهم به رقابت می‌پردازند، پیش‌بینی می‌شود تنور انتخابات مجلس در ایلام بسیار داغ باشد.

البته این افراد هنوز از فیلترهای هیئت نظارت شهرستان، استان و شورای نگهبان عبور نکرده‌اند.

استان ایلام در مجموع دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که تکلیف دو کرسی آن پیشتر و در نهمین دوره انتخابات مجلس تعیین شد.

تکلیف دیگر کرسی نیز که مربوط به حوزه انتخابیه ایلام، مهران، ملکشاهی، سیروان، ایوان و شیروان چرداول است در 24 خردادماه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول