اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبا:

خواسته‌های کادر فنی صبا برابر سایپا خوب اجرا شد / مصدومیت و محرومیت مشکل بزرگ صبا

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: خواسته‌های کادر فنی به خوبی در مقابل سایپا البرز اجرا شد و نتیجه آن را با کسب برتری دو بر یک گرفتیم.

خواسته‌های کادر فنی صبا برابر سایپا خوب اجرا شد / مصدومیت و محرومیت مشکل بزرگ صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی مسرور و شاداب از پیروزی دو بر یک تیمش در دیدار خانگی هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گام به کنفرانس خبری پایان این بازی گذاشت و اظهار کرد: با توجه به بازی خوبی که مقابل فولاد خوزستان در هفته سی و یکم انجام داده بودیم، روند خوب تیم ما در این دیدار هم ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: در واقع با توجه به شرایط خاصی که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی تیم داریم، بازی با فولاد خوزستان را با شرایطی پشت سر گذاشتیم که تیم بتواند در دیدارهای آتی نیز به نتایج خوبی دست یافته و عملکرد موفقیت‌آمیز خود را ادامه بدهد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما در مقابل تیم فولاد خوزستان خوب بازی کردیم و شانس کسب پیروزی را داشتیم که قسمت نشد، اما همان روندی که در بازی با فولاد داشتیم در دیدار با سایپا البرز به ما کمک کرد که بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی یادآور شد: ما در این دیدار دو مدافع کلیدی خود را که یکی از آنها سهراب بختیاری‌زاده است و محرومیت خود را سپری می‌کند و دیگری مجید حیدری است و دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد، در اختیار نداشتیم اما خوشحالم که در خط میانی دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن مورد نظر باز بود.

مرفاوی ابراز کرد: در این دیدار قابلیت‌های بازیکنان ما به خوبی به نمایش درآمد چون در نیمه اول با اینکه در برخی دقایق خواسته‌های کادر فنی تامین نشد اما در لحظات پایانی این نیمه خوب کار کردند و توانستند به گل برسند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم خوب بازی می‌کردیم و هرگز انتظار نداشتم آنگونه گل بخوریم، به نظر من گلی که از عمق دفاع خوردیم قابل پذیرش نیست چون ما کار پوشش را در دستور کار قرار داده بودیم و نباید به آن سادگی دروازه ما باز می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: حملات خوبی در این دیدار انجام دادیم، فرصت‌های زیادی به دست آوردیم اما متاسفانه به راحتی بسیاری از آنها را به هدر دادیم، ضمن اینکه با حضور بازیکنان سرعتی تیم ما شکل هجومی‌تری گرفت و از توان آنها برای رسیدن به گل بهره بردیم.

وی در خصوص صحبت‌های مجتبی تقوی مبنی بر اینکه ما به صبا نباختیم و مغلوب خودمان شدیم، اظهار داشت: مگر وقتی در بازی رفت با پنالتی اشتباهی که داور گرفت و سایپا ما را شکست داد ما گفتیم که مغلوب داور و خودمان شدیم، نه من این حرف را قبول ندارم و امیدوارم همه مربیان بپذیرند که وقتی می‌بازند یعنی اینکه باخته‌اند و باید باخت را قبول کنند اما ارزش تیم مقابل را زیر سئوال نبرند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول