اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

هر چادری که بیفتد چراغ سبزی به دشمن است

امام جمعه بردخون گفت:کشور ما برای دنیا اسوه است و هر چادری که از سر یک زن می‌افتد چراغ سبزی به دشمن است پس تلاش شود در مسیر حضرت زهرا(س)حرکت کنیم.

هر چادری که بیفتد چراغ سبزی به دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید‌حسین رکنی‌حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بردخون با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیت کاملی بود که از زندگی او درس‌های زیادی می‌گیریم و تاکنون هیچکس نتوانسته حق مطلب را ادا کند و به گفته امام راحل(ره) اگر مرد بود بی‌شک به پیامبری می‌رسید.

وی مجالس عقد و عروسی را آمیخته با گناه و معصیت دانست و گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما پیش قدم شوند و با پخش برنامه‌های فرهنگی مردم را آگاه کنند.

امام جمعه بردخون تصریح کرد: کشور ما برای دنیا اسوه است و هر چادری که از سر یک زن می‌افتد چراغ سبزی به دشمن است پس تلاش شود در مسیر حضرت زهرا(س)حرکت کنیم.

امام جمعه بردخون با اشاره به 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی و تقدیر از ایثار و تلاش آنان گفت: مذاکرات 5+1 نتیجه‌ای نداشت زیرا آمریکا اینگونه می‌خواهد و قصد دارند حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند ولی کور خوانده‌اند و باز مأیوس خواهند شد.

رکنی‌حسینی ضمن تسلیت در گذشت تعدادی از مردم در زلزله شنبه گفت: این حادثه مایه تأسف شد پس باید درس بگیریم که هیچ‌کس به آینده خود آگاه نیست و در هر زمان باید آماده مرگ شویم.

وی ضرورت تحصیل در حوزه‌های علمیه را یادآور شد و ابراز داشت: در منطقه نیروهای روحانی اندکی داریم که با توجه به هجمه فرهنگی دشمن نیازمند افزایش روحانیون هستیم و مردم باید فرزندان خود را به حوزه‌های علمیه اعزام کنند تا در علوم حوزوی تحصیل کنند هر چند ورود به این عرصه سختی‌ها و مشکلاتی دارد.

خطیب جمعه بردخون با انتقاد از وضعیت نانوایی‌های شهر گفت: روز به روز بر تعداد نانوایی‌ها افزوده می‌شود اما کیفیت نان کاهش می‌یابد هر چند نانوایی‌ها مشکلات آرد و کارگر را بیان می‌کنند اما این پاسخ قانع‌کننده نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک نانوایی با کیفیت درمنطقه فعالیت کند بهتر از چند نانوایی بدون کیفیت است و مردم ناچارند باز به سمت نان سنتی بروند و درخانه نان بپزند.

انتهای پیام/66003/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول