اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عملیات سریع آتش‌نشانی شیراز

حریق گسترده انبار لاستیک کنترل شد

با ورود به موقع ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز، از گسترش حریق انبار لاستیک جلوگیری شد.

حریق گسترده انبار لاستیک کنترل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، در یک عملیات در پی گزارش حریق به مرکز فرماندهی، آتش‌نشانان از ایستگاه پنج و ایستگاه کمکی شش به محل حادثه واقع در بولوار امیرکبیر اعزام شدند.

در عملیات آتش‌نشانان و با حضور چهار خودرو اطفایی و هشت نیروی آتش‌نشان، به وسیله دو خط آبدهی لوله 1.5 اینچی، حریق انبار لاستیک ظرف مدت 18 دقیقه اطفا شد.

این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

بنا بر گزارش دیگری از همین منبع، یک مورد ریزش دیوار منزل به سامانه 125 گزارش شد که امدادگران از ایستگاه چهار به محل حادثه واقع در بولوار نیایش اعزام و به وسیله علائم هشداردهنده اقدام به ایمن‌سازی محل و اطراف دیوار منزل کردند.

علت ریزش دیوار، گودبرداری غیراصولی منزل مجاور بوده که منجر به تخریب بخشی از دیوار شده بود که این حادثه خسارت جانی در بر نداشت.

در حادثه دیگری که خبر آن توسط همین منبع ارسال شده است، در پی دریافت گزارش گیر افتادن کارگری در گودال به دلیل فروکش کردن و ریزش چاه، آتش‌نشانان از ایستگاه هفت به محل حادثه واقع در بولوار فرصت شیرازی اعزام شدند.

کارگر در حال تعمیر شاه‌لوله بوده که در اثر فروکش و ریزش گلویی چاه، تا ناحیه پا درون چاه و در گل و لای گیر افتاده بود و امدادگران به وسیله ابزار امدادی و پس از صرف 30 دقیقه، فرد حادثه دیده را که از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود را بیرون آوردند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول