اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای تسریع در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان

سایت اداری استان بوشهر در شنبه تشکیل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: برای تسریع در خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده، سایت اداری استان در شهر شنبه تشکیل خواهد شد.

سایت اداری استان بوشهر در شنبه تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و حضور مستمر مسئولان استان بوشهر از جمله امام جمعه نماینده مردم در مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس و با سپاس از رهبر معظم انقلاب و هیئت دولت در توجه به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی اظهار داشت: مصوبات نشستی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در بوشهر برای کمک به زلزله‌زدگان به تصویب رسید همان مصوبات دولت تلقی می‌شود که باید در کوتاه‌ترین زمان آن را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: برای بازسازی واحدهای تخریبی در شهرهای زلزله‌زده، از سوی رئیس بنیاد مسکن استان‌های معین تعیین شده است.

حسنوند تصریح کرد: برای بازسازی مناطق زلزله‌زده نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های زیربنایی مثل آب، برق، گاز، مخابرات و ... هستیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم از ما در جایگاه برادری و نه مسئول، توقع همکاری دارند، گفت: باید زمان بازسازی مناطق زلزله‌زده را کم کرده تا رضایت خدا و شادی دل مردم را به همراه داشته و توشه‌ای برای آخرتمان باشد.

وی با اشاره به نیاز مصالح و معادن برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: از همین جا اعلام می‌کنم مجوز برداشت معادن و مصالح در استان را برای تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده می‌دهیم.

حسنوند با اشاره به تلاش رسانه‌های بیگانه برای ضربه زدن به نظام در جریان زلزله اخیر گفت: رسانه‌های بیگانه وقتی دیدند نمی‌توانند ضعفی در امر امداد و نجات پیدا کنند، موضوع نیروگاه اتمی را مطرح کردند که به لطف خدا در این زمینه هم شکست خوردند.

استاندار بوشهر با تاکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با ستاد مدیریت بحران گفت: برای تسریع در خدمات‌رسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده، سایت اداری استان در شهر شنبه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول