اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تکرار/ سعیدی‌کیا در همایش رؤسای ستادهای استانی

فتنه ۸۸ را اشتباهات بزرگ کاندیداها رقم زد/ملت به عشق رهبر حماسه ۹دی را خلق کرد

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در نخستین همایش رؤسای ستادهای استانی‌اش گفت: من معتقدم زمینه فتنه ۸۸ در خارج از کشور مهیا و رفتار غلط و اشتباهات بزرگ کاندیداهای پیروز و بازنده فتنه را رقم زد.

فتنه ۸۸ را اشتباهات بزرگ کاندیداها رقم زد/ملت به عشق رهبر حماسه ۹دی را خلق کرد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد سعیدی‌کیا نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در نخستین همایش رؤسای ستادهای استانی و شهرستان‌ها که امروز ظهر برگزار شد، حضور یافت.

در این جلسه محمد سعیدی‌کیا گفت: دقیقا معتقدم حضور مردم در انتخابات 88 حماسه‌ای بی‌بدیل بود و خنثی کردن فتنه پس از آن حماسه‌ای عظیم‌تر.

وی افزود: 15 میلیون مردم شریف و نجیبی که رأی به کاندیداهای غیر پیروز در انتخابات داده بودند با اعتقاد به رای‌شان بدون آنکه از رأیشان برگردند وقتی دیدند ولی فقیه‌شان غصه‌دار شده و ولی‌شان نظر به اتحاد دارد به حرمت رهبرشان و مصالح نظام اسلامی سکوت کرده و در حماسه 9 دی به میدان آمدند و فتنه عظیم را خنثی نمودند.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در این همایش تصریح کرد: من معتقدم زمینه فتنه 88 در خارج از کشور مهیا و رفتار غلط و اشتباهات بزرگ کاندیداهای پیروز و بازنده فتنه را رقم زد.

وی افزود: اما خدا را شکر که 40 میلیون ملت نجیب و شریف ایران اسلامی به عشق رهبر فرزانه و ولی‌شان و اثبات صداقتشان به نظام هم در انتخابات شرکت کردند و هم پس از آن بدون نگاه به رأی‌شان و به عشق رهبری، دفع فتنه نمودند.

وی در پایان افزود: انتخابات 88 نظام را برای سالیان دراز بیمه کرد و حضور مردم در 9 دی مهر تاییدی بر این حماسه بود.

سعیدی‌کیا نامزد ریاست جمهوری یازدهم فردا در دانشگاه فردوسی مشهد در جمع دانشجویان اتحادیه جامعه اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول