اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه کنترل منطقه «کاستلو» در حلب را به دست گرفت

یگان‌های ارتش سوریه موفق شدند، کنترل منطقه «کاستلو» در شهر حلب را به دست گرفته و هم اکنون عملیات گسترده‌ای جهت پاکسازی کامل آن در جریان است تا این منطقه به عنوان منطقه امن اعلام شود.

ارتش سوریه کنترل منطقه «کاستلو» در حلب را به دست گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهر حلب در شمال سوریه، یگان‌های ارتش سوریه امروز پنج شنبه موفق شدند، کنترل خود بر منطقه «کاستلو» در حلب را پس از درگیری‌های شدید و سخت با گروه‌های مسلح به دست گیرندکه از هفته‌ها پیش آغاز شده بود.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد که یگان‌های ارتش سوریه عملیات گشت زنی در این منطقه را با هدف پاکسازی نهایی و کامل آن از تروریست‌های مسلح یا گروه‌های پنهان شده در این منطقه آغاز کرده‌اند.

یگان‌های ارتش سوریه از دو ماه پیش عملیات نظامی گسترده خود برای بیرون راندن گروه‌های تروریستی و افراد مسلح از منطقه کاستلو را آغاز کرده و طی این مدت درگیری‌های سخت و شدیدی را با گروه‌های تروریستی و افراد مسلح داشته‌اند.

منطقه کاستلو از این جهت مهم و استراتژیک می‌نماید، چون برسر محور «اللیرمون - حلب» قرار دارد و راهی است که به مرکز شهر حلب منتهی می‌شود.

صرف نظر از آن منطقه کاستلو منطقه ورودی به تمام مناطق ریف شمالی در استان حلب به شمار می‌آید که در این اواخر شاهد عملیات گسترده یگان‌های ارتش سوریه است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول