اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

7 سامانه پایش آنلاین آلودگی هوا در صنایع سمنان راه‏اندازی شد

هفت سامانه پایش آنلاین آلودگی هوا با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صنایع استان سمنان راه‏اندازی شد.

7 سامانه پایش آنلاین آلودگی هوا در صنایع سمنان راه‏اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در حاشیه چهارمین سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان، نصب و راه‏اندازی هفت سامانه پایش آنلاین آلودگی هوا روی خروجی کارخانه‏های استان سمنان انجام شد.

با اجرای این طرح‏ها، سمنان، استان برتر در زمینه راه‏اندازی سامانه‏های برخط و لحظه‏ای در کشور نام گرفت.

محمدجواد محمدی‌زاده، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در مراسم نصب و راه‏اندازی سامانه پایش آنلاین آلودگی هوا در کارخانه‏های استان سمنان حضور یافت و گفت: سمنان تنها استان در نصب و راه‏اندازی این سامانه بوده است.

هفت واحد صنعتی استان سمنان شامل سیمان شاهرود، بهین‏ بازآفرین تولیدکننده شمش سربی در گرمسار، کارخانه قند شاهرود، ذوب‏آهن فجر سمنان، واحد صنعتی تولید مواد شیمیایی کلران، فروسیلیس به همت محیط زیست استان سمنان به سامانه پایش آنلاین مجهز شدند.

این سامانه‏ها با هزینه 2 میلیارد تومانی راه‏اندازی شده است و پنج واحد صنعتی دیگر تا پایان سال از تعهدات محیط زیست استان سمنان به این سامانه مجهز می‏شوند.

در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزرا و هیئت دولت نیز در استان سمنان حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود، مشکلات را مطرح و درخواست‏های مردمی را رسیدگی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول