اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

سروری در جمع خبرنگاران عنوان کرد

ترجیح بر معرفی گزینه واحد اصولگرایان

قائم مقام جمعیت رهپویان در مورد ائتلاف با سایر اصولگرایان در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: طبیعتا ما نگاه اولمان این است که در انتخابات بتوانیم با انسجام و ائتلاف و تجمیع ظرفیت‌های انقلاب وارد شویم.

ترجیح بر معرفی گزینه واحد اصولگرایان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) در حاشیه همایش مشق حماسه که با حضور حجت‌الاسلام پناهیان، علیرضا زاکانی، حسین فدایی، محمد دهقان و برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه رسمی اعلام نامزد جمعیت رهپویان چه زمانی است، اظهار داشت: هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما صحبت‌هایی را داشته‌ایم و چون خود آقای زاکانی به قطعیت نرسیده‌اند، هنوز جمعیت رهپویان به طور رسمی موضع‌اش مشخص نیست.

سروری در پاسخ به این سؤال که آیا این امکان وجود دارد که آقای زاکانی به ائتلاف پیشرفت بپیوندند گفت: ‌بنده نمی‌دانم باید از خود ایشان بپرسید؛ قبلا آقای زاکانی اعلام کرده که ابتدا به پیشرفت ملحق نمی‌شود اما اینکه اکنون چه سیاستی دارند، باید از خودشان سؤال شود.

وی درباره دبیرکل جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی، گفت: طبیعتا یکی از مهمترین برنامه‌های این جبهه حضور فعال در انتخابات است و به تعبیری سامان ‌دادن آنچه رهبر انقلاب مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی فرموده‌اند و فکر می‌کنیم با توجه به گستردگی این جبهه در روزهای آینده اعضای تشکیل‌دهنده این جبهه اعلام خواهند شد و نقش مؤثری در ایجاد یک کار بزرگ در انتخابات پیش‌رو و خلق یک حماسه بزرگ سیاسی را ایفا کند و دبیرکل آن نیز اعلام خواهد شد.

سروری ادامه داد: این جبهه فراجناحی است و نگاه حزبی، جمعیتی و گروهی به این جبهه نبوده است و فعالان سیاسی اصولگرا و انقلاب اسلامی تلاش دارند که با گرایش حماسه‌سازان دفاع مقدس در این عرصه فعالیت کنند.

وی در خصوص اینکه آیا ائتلاف پیشرفت دعوتی از آقای زاکانی داشته است یا خیر، گفت: بنده اطلاعی ندارم و فکر نمی‌کنم دعوتنامه‌ای ارسال شده باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نظر آیت‌الله مصباح مبنی بر اجماع اصولگرایان، آیا برنامه‌ای برای ائتلاف دارید یا می‌خواهید بطور مستقل کار کنید، گفت: طبیعتا ما نگاه اولمان این است که در انتخابات بتوانیم با انسجام و ائتلاف و تجمیع ظرفیت‌های انقلاب وارد شویم و البته از ابتدا اعلام کردیم که به صحنه نگاه می‌کنیم. اگر در صحنه گروه‌های رقیب خطرناکی داشته باشیم، طبیعتا ضرورت انسجام و رفتن به یک گزینه واحد جدی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول