اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

جامعه مدرسین به دنبال وحدت نیروهای اصولگرا / هنوز به مصداق خاصی نرسیده‌ایم

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه مدرسین به دنبال وحدت نیروهای اصولگرا و ارزشی است، گفت: هنوز جامعه مدرسین به مصداق خاصی نرسیده است، اما اگر به مصداق برسد از اعلام آن دریغ نخواهد کرد.

جامعه مدرسین به دنبال وحدت نیروهای اصولگرا / هنوز به مصداق خاصی نرسیده‌ایم

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در فروردین‌ماه جاری در مشهد مقدس اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت رئیس جمهور فعلی را داشته و نقاط ضعف آن را نداشته باشد؛ پایبندی به ارزش‌ها، تدبیر، عقل جمعی و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی از جمله شرایط نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین رئیس جمهور آینده نباید فتنه‌گر، انحرافی، تکنوکرات و متوقف باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تحرک، پرکاری، سفرهای استانی، توجه به مناطق محروم و استکبارستیزی از جمله نقاط قوت دولت نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: البته در دولت دهم مکتب ایرانی مطرح شد، در حالی که نباید کسی بگوید دوران اسلام‌گرایی تمام شده و باز از طرفی شاهدیم کسی که چنین حرفی را بیان کرده و عرفان‌های انحرافی را ترویج می‌کند و یا حتی فریاد عبور از مرجعیت و روحانیت سر می‌دهد و در برابر سیاست‌گذاری‌های رهبری سیاست‌گذاری کرده از رئیس جمهور مدال فرهنگ دریافت می‌کند.

وی با اشاره به شعار دولت نهم گفت: در دولت نهم آنچه رأی آورد، گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان امام و رهبری بود، در حالی که بسیاری از کاندیداها جرأت نداشتند، شعار دولت اسلامی را سر دهند.

* تمام فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در رصد کامل شورای نگهبان

آیت‌الله کعبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شورای نگهبان به طور کامل تمام فعالیت‌های نامزدها و جریان‌ها را رصد کرده و به موقع تذکرهایی داده است، گفت: به عنوان مثال در پی جلسه‌ای صدا و سیما به کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان نیز تذکری داد.

* جامعه مدرسین به دنبال وحدت نیروهای اصولگرا/ هنوز به مصداق خاصی نرسیده‌ایم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با بیان اینکه جامعه مدرسین به دنبال اصلح است، تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال وحدت نیروهای اصولگرا و ارزشی هستیم، اما هنوز به مصداق خاصی نرسیده‌ایم، در حالی که اگر احساس شود که باید به مصداق رسید از اعلام آن دریغ نخواهیم کرد؛ البته هنوز به مصداق و گزینه خاصی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/70003/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول