اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

ورزش همگانی می‌تواند موجب ترغیب مردم به انجام دادن ورزش شود

فرماندار دیلم گفت: برگزاری ورزش همگانی در طول سال می‌تواند تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب مردم به انجام ورزش و فعالیت بدنی داشته باشد.

ورزش همگانی می‌تواند موجب ترغیب مردم به انجام دادن ورزش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی در نشست شورای سلامت دیلم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و فاجعه زلزله منطقه کاکی خورموج گفت: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، ورزش‌های صبحگاهی کارکنان ادارات و برگزاری ورزش همگانی در طول سال می‌تواند تاثیر بسزایی در تشویق و ترغیب مردم به انجام ورزش و فعالیت بدنی داشته باشد.

کاظمی بر پایش سلامت کارکنان ادارات شهرستان از سوی شبکه بهداشت در طول سال تاکید کرد.

وی از اداره ورزش و جوانان خواست متولی اجرای برنامه پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های همگانی در طول سال برای عموم مردم باشد.

فرماندار دیلم در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان نقش سلامت در حماسه سیاسی و اقتصادی و راهکارها و عوامل موثر در این خصوص را بررسی کند و یک ارزیابی از این موضوع انجام دهد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم نیز گفت: سمت و سوی اعتبارات شهرستان باید به سمتی هدایت شود که شاهد پیشرفت و توسعه اقتصادی و فرهنگی این شهرستان باشد.

عبدالحسین گرشاسبی افزود: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بایستی برنامه‌ریزی لازم در جهت کاهش بار بیماری‌های غیر واگیر نظیر بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و فشار خون در جامعه را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات، بیان داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین وقایع سیاسی و فرهنگی کشور است که اتفاقات و رخدادهای مهمی را در حوزه بین المللی و دیپلماتیک برای کشور رقم می‌زند.

گرشاسبی خواستار مشارکت فعال اعضای شورای سلامت شهرستان در پربارتر برگزار شدن جلسات شورای سلامت شد.

در ادامه این نشست عزیززاده کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت دیلم گزارشی از آمار و وضعیت موجود بیماری فشار خون، میزان مبتلایان و عوامل ایجادکننده فشار خون در استان و شهرستان دیلم را بیان کرد.

زهره علیمرادی کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دیلم نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در هفته سلامت و مصوبات پیشنهادی شورای سلامت را بیان کرد.

ارسال پیامک انبوه از طریق ادارات دارای سامانه پیام کوتاه به عموم مردم، درج مطالب آموزشی در پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی شهرستان، راه اندازی پایگاه سلامتی و سنجش فشارخون، اجرای برنامه‌های پیاده روی همگانی، نمایش‌های خیابانی، مسابقه کتابخوانی در طول سال و اجرای پروژه شهر سالم از جمله مصوبات اولین نشست شورای سلامت شهرستان دیلم بود.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول