اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد

آواربرداری روستای درویشی توسط منطقه ویژه پارس

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از خاکبرداری و آواربرداری روستای درویشی توسط منطقه ویژه پارس خبر داد.

آواربرداری روستای درویشی توسط منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درگذشت جمعی از مردم در زلزله اخیر موجبات تألم همه شد و امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده وظیفه همه است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه‌های مختلف صنعت نفت در استان بوشهر در حادثه زلزله خاطر نشان کرد: از اولین ساعات وقوع این حادثه در استان بوشهر تمام امکانات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس بسیج شده‌اند و همراه و همگام با دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در عملیات‌های امداد و نجات و آواربرداری حضوری پررنگ داشته‌اند.

نصوری تصریح کرد: اعزام بالگردهای امدادی، کامیون‌های حامل مواد غذایی، آمبولانس‌ها و تیم‌های پزشکی و پرستاری، تیم‌های عملیاتی و امدادی از سوی شرکت‌های مستقر در منطقه و با هماهنگی ستاد بحران استان بوشهر از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در نخستین روز حادثه بوده است.

رئیس کمیته بحران منطقه ویژه پارس افزود: هم‌اکنون نیز روستای درویشی یکی از روستاهای زلزله زده توسط مجموعه نفت مستقر در منطقه ویژه پارس و دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه در حال خاکبرداری است که امید می‌رود در مدت زمانی کوتاه عملیات خاکبرداری و آواربرداری این روستا به پایان برسد.

وی از همراهی مدیران عامل شرکت نفت و گاز پارس، مجتمع گازی پارس جنوبی، عملیات غیرصنعتی پازارگاد، شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر کرد.

نصوری گفت: تمام امکانات منطقه ویژه و سایر شرکت‌های زیرمجموعه برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان آماده فعالیت هستند و هیچ گونه کوتاهی و اهمالی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول