اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

صنعت نفت در کنار مردم مناطق زلزله‌زده دشتی است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت در کنار مردم مناطق زلزله‌زده دشتی است.

صنعت نفت در کنار مردم مناطق زلزله‌زده دشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد قلعه‌بانی پیش از ظهر امروز در تماس با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی بر لزوم تداوم خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با پیگیری شیوه خدمات‌رسانی شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه ویژه پارس و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته افزود: توجه جدی و عزم همگانی برای تسریع در عملیات‌های خاکبرداری و بازسازی مناطق زلزله زده استان ضروری است.

قلعه‌بانی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه ویژه پارس برای تسریع در روند فعالیت‌ها برخی دستورات لازم را صادر کرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: حضور صنعت در کنار مردم و خدمات‌رسانی صنعتگران نفت در استان بوشهر با مردم مناطق زلزله زده قطعاً الیتام‌بخش آلام مردم است و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

قلعه‌بانی گفت: همکاران ما در حوزه پارس جنوبی با نگاه ویژه خود و ضمن پاسداشت و صیانت از منابع ملی و تلاش برای حضور پررنگ در میادین کار و تلاش همواره خود را در قبال محیط پیرامونی مسئول دانسته و در تمامی شرایط در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: صنعت نفت در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی از تمام توانمندی و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول