اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهر ماه 92 صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در نخستین دانشگاه تربیت‌بدنی کشور

وزیر علوم گفت: نخستین دانشجویان دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از مهر ماه امسال پذیرش می‌شوند.

پذیرش دانشجو در نخستین دانشگاه تربیت‌بدنی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد کامران دانشجو پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور اظهار کرد: دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در قالب رشته‌ها و دانشکده‌های صنعت و فناوری ورزشی، علوم کاربردی ورزشی، مربی‌گری، داوری، علوم تکامل ورزش و حقوق ورزشی فعالیت می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به انتخاب شهر مشهد برای احداث این دانشگاه گفت: در ابتدا مسئولان استان‌های سمنان، خوزستان و خراسان‌رضوی تمایل و همراهی خود را برای احداث این دانشگاه اعلام کردند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و توافق وزرات ورزش و جوانان تصمیم گرفته شد با توجه به وجود ظرفیت‌هایی معنوی، فرهنگی و ورزشی مشهد نظیر حرم مطهر رضوی و آستان قدس دانشگاه تربیت‌بدنی در این شهر احداث شود.

دانشجو یادآور شد: نخستین دانشجویان دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از مهر ماه امسال پذیرش می‌شوند و این دانشگاه تا زمان احداث ساختمان مرکزی آن در یکی از ساختمان‌های که توسط استانداری خراسان‌رضوی در اختیار گذاشته می‌شود، فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه ساختمان مرکزی این دانشگاه در مشهد و شعبات آن در استان‌های مختلف کشور دایر می‌شود، تاکید کرد: اعتبار ساخت این دانشگاه از محل ردیف اعتبارات ملی ساخت و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تامین می‌شود.

انتهای پیام/70022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول