اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزرای ورزش و علوم

کلنگ نخستین دانشگاه تربیت بدنی کشور در مشهد به زمین زده شد

با حضور وزیران ورزش و جوانان و علوم کلنگ نخستین دانشگاه تربیت بدنی کشور در مشهد به زمین زده شد.

کلنگ نخستین دانشگاه تربیت بدنی کشور در مشهد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد عباسی امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین دانشگاه تربیت بدنی کشور در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد، اظهار کرد: عمده‌ترین موضوعی که سبب شد تا مشهد به عنوان میزبان این دانشگاه انتخاب شود، همان مساله عشق به بارگاه مطهر امام هشتم ‌(ع) و تقدس شهر مشهد بود.

وی افزود: مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد یکی از ظرفیت‌های خوب توسعه کمی و کیفی ورزش کشور و خراسان‌رضوی است و در سال‌های اخیر با اهتمام مسئولان شاهد افزایش احداث سالن‌ها و اماکن ورزشی در آن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با هدف استفاده موثر از ظرفیت و کارآیی مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) در این محل احداث می‌شود.

عباسی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشی خراسان‌رضوی در بخش امکانات و نیروی انسانی موفقیت‌های این استان در رقابت‌های ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سال گذشته درخشان‌ترین سال ورزش ایران در تاریخ کشور بود، اظهار کرد: جهش فوق‌العاده در جدول المپیک لندن و موفقیت بزرگ ورزشکاران پارالمپیک سبب شد تا در ورزش نیز بتوانیم به جمع کشورهای صاحب نام اضافه شویم.

عباسی تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال نیز درخشش کشتی‌گیران و قهرمانی در مسابقات جام جهانی تهران سبب شد که پرچم مقدس ایران بالاتر از دو کشور صاحب قدرت یعنی آمریکا و روسیه به اهتزاز درآید و تمام این موارد نشان‌دهنده موفقیت کشور در عرصه‌های ورزشی در چند سال اخیر است.

انتهای پیام/70005/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول