اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

حضور نماینده سازمان بسیج مستضعفین در مناطق زلزله‌‌زده شُنبه

معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در مناطق زلزله‌زده شنبه و درویشی گفت: به نمایندگی از ریاست سازمان بسیج مستضعفین در منطقه حضور پیدا کرده‌ایم و آمادگی خود را برای هر گونه کمک به زلزله‌زدگان اعلام می‌داریم.

حضور نماینده سازمان بسیج مستضعفین در مناطق زلزله‌‌زده شُنبه

اسماعیل احمدی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده شنبه و درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی ضمن تسلیت این فاجعه به مردم استان بوشهر اظهار داشت: امیدواریم مسئولان و با همت خود مردم خانه‌های مستحکمی را برای مردم احداث کرده و دیگر شاهد چنین حادثه‌هایی نباشیم.

معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین افزود: به جهت این اتفاق ناگواری که افتاد به نمایندگی از ریاست سازمان بسیج مستضعفین در منطقه حضور پیدا کرده‌ایم تا وضعیت امداد رسانی توسط بسیجیان عزیز را مورد بررسی قرار دهیم و از نزدیک با مردم گفت‌و‌گو و نسبت به کاستی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد اقدام و خدمت رسانی‌هایی که تاکنون انجام شده است را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف سفر اعلام آمادگی بسیج در خدمت رسانی به مردم است و همانطور که در زلزله آذربایجان شرقی، بسیج در موضوع امدادرسانی به زیبایی حضور یافت و علاوه بر حضور سازمانی، در قالب نیروهای مردمی بزرگ‌ترین خدمات را ارائه کرد امروز نیز این آمادگی را دارد تا خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دشتی انجام دهد.

احمدی خاطرنشان کرد: از اولین ساعات این حادثه دلخراش بسیجیان برای امدادرسانی و حضور به موقع در مناطق زلزله‌زده برای نجات مصدومان اقدام کردند و همانطور که کار ساختن خانه و سرپناه برای دام طیور در آذربایجان انجام دادند این آمادگی را دارد تا در این منطقه با پشتیبانی خیل عظیم بسیج بتواند در خدمت به مردم بیش از پیش کوشا باشد.

وی اضافه کرد: حوادثی که در شهرستان دشتی و بخش مرکزی شنبه به وجود آمد حوادث تلخی بود و نخستین امدادرسانان دراین حادثه بسیجیان بوده‌اند و هستند.

احمدی بیان کرد: بسیج در اکثر مناطقی که زلزله و یا سیل اتفاق می‌افتد حضور داشته و خواهد داشت و علت این است که نزدیکترین گروه به مردم بسیجی هستند زیرا خود مردم بسیجی‌اند.

معاون روابط عمومی بسیج مستضعفین با بیان اینکه در همه اتفاقات بسیج نقش آفرینی می‌کند منتی هم نیست، یادآور شد: مردم ولی‌نعمتان انقلابند و خودشان هم عضو بسیج هستند و کار را به احسن وجه انجام می‌دهند.

وی گفت: در بسیج همه اقشار حضور دارند و برای یک بسیجی افتخار است که از کوچکترین و بزرگترین کار داوطلبانه بدون هیچ چشم‌داشتی دریغ نمی‌کند.

احمدی در پاسخ به اینکه نقش منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی بوشهر را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: این عزیزان در منطقه مستقر شده‌اند و در روستای درویشی جلسه‌ای تشکیل و اهالی نیز حضور یافته بودند و استقبال می‌کردند که بخواهند این عزیزان کاری برای آنها انجام دهند.

وی ادامه داد: دغدغه‌ها این بود خانه‌ای که ساخته می‌شود خانه خوبی باشد و می‌گفتند که در سال 65 هم حوادثی رخ داد خانه‌هایی ساخته شد اما بعضی از آنها در این حادثه اخیر خراب شده است و این نگرانی‌هایی بود که دراین زمینه مردم خواستار شتابزدگی در ساخت منازل نیستند اما دنبال یک ساخت و ساز مستحکم هستند و مردم علاقمند بودند که ویژه این کار را انجام دهند.

احمدی افزود: این نشان دهنده روحیه بسیجی در مردم است که معتقدند مردم هم باید به مسئولان کمک کنند زیرا اصلی‌ترین عامل و کسی که باید به آن خدمت رسانی شود مردم هستند و همه با اتحاد و همدلی آن خدمت نهایی را به مردم با سرعت، کیفیت و دقت بالا انجام دهند.

انتهای پیام/66001/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول