اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری عنوان کرد

حضور چشمگیر نیروهای کمکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور نیروهای کمکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده چشمگیر است.

حضور چشمگیر نیروهای کمکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده

آیت الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: من نجابت و عزت نفس مردم را حقیقتا تمجید می‌کنم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما مردم قانعی هستند و می‌گویند که این اتفاق، مقدر الهی بود و ما باید شکیبا و صبور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم گاهی تلقی می‌کنند شاید کوتاهی‌های ما نسبت به وظایفی که در مقابل پروردگار داشته‌ایم موجب شده که به این امتحان مبتلا شویم.

حسینی بوشهر افزود: ادبیات مردم یک ادبیات کاملا دینی است و نشأت گرفته از عمق باورها و اعتقادات مردم است.

وی ادامه داد: به نظر بنده این سرمایه‌ای است برای مسئولان ما که خدمت به مردمی می‌کنند که این مردم از بن دندان یک سلسله باورهای اعتقادی دارند که با هیچ چیز آن را معاوضه نمی‌کنند.

حسینی بوشهری یادآور شد: حضور مردمی که به عنوان کمک آمده‌اند و حضور مسئولان در این منطقه حضور چشمگیری است و نه تنها از استان بوشهر از استان‌های همجوار هم به خاطر حس نوع دوستی به کمک زلزله زدگان آمده‌اند.

وی گفت: امکانات اولیه از قبیل چادر و مواد غذایی و آب در این منطقه محسوس است و به عینه شاهد این هستیم که امکانات از استان‌های مختلف و سراسر کشور به سمت این منطقه سرازیر شده است.

حسینی بوشهری افزود: آنچه نیاز به دقت و تحمل دارد این است که شرایط کسانی که داغدیده و مصیبت زده‌اند طبیعی نیست و  نیاز به ملاطفت، محبت و همدلی دارند.

وی اضافه کرد: مسئولان و مردم به کسانی که وارد یک بحران می‌شوند قصد کمک دارند و امید است که ساز و کار را به گونه‌ای طراحی کنند که تسکین دهنده آلام مردم و مشکلات آنها باشد.

وی یادآور شد: مسئولان و کسانی که می‌خواهند کمک کنند باید آسیب‌ها را شناسایی کرده و متناسب با مشکلاتی که دارند چاره اندیشی کنند.

انتهای پیام/66001/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول