اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

فصل بعد نساجی مازندران را متحول شده ببینید

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: بنده آدمی نیستم که در فضا سیر کنم با برنامه‌ریزی که از هم‌اکنون در حال انجام است نساجی را متحول خواهیم کرد.

فصل بعد نساجی مازندران را متحول شده ببینید

محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره دیدار تمیش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: حریف را می‌توانستیم در خانه‌اش نیز شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: تیم نساجی بازی منسجم و قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و با وجودی که از بسیاری از بازیکنان خود محروم بودیم ولی با کمک بازیکنان بومی و غیرتمند خود موفق شدیم به حداقل امتیاز لازم دست یابیم.

قنبری در مورد ادامه کار باشگاه در فصل بعد یادآور شد: برای فصل بعد سعی می‌کنیم تا حد امکان از بازیکنان بومی استفاده کنیم تا اتفاقات زشتی که در این فصل شاهدش بودیم را یک بار دیگر تجربه نکنیم.

وی درباره قهر بازیکنان غیربومی که در این فصل تیم را رها کردند، متذکر شد: به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه زدیم و گفتیم با شرایطی که آنها فراهم کردند ادامه همکاری باشگاه با این بازیکنان میسر نیست. همچنان منتظریم تا کمیته انضباطی تصمیمات لازم را در این زمینه اعمال کند.

مدیرعامل نساجی مازندران با ابراز تأسف بابت نامرادی‌هایی که توسط عده‌ای به اصطلاح عاشق نساجی در حق این تیم روا داشتند، اذعان داشت: در این چند ماه از دوستان سنگ‌اندازی زیاد دیدیم ولی ما همیشه دست‌مان برای کمک گرفتن از تمامی عاشقان نساجی دراز خواهد بود، حتی اگر آن فرد از قنبری خوشش نمی‌آید ولی دلش با نساجی است.

قنبری با تشکر از احمد سعادتمند و عادل عالیشان به خاطر توجهی که در این مدت نسبت به نساجی داشتند، خاطرنشان کرد: من آدمی نیستم که در فضا سیر کنم ولی مطمئن باشید برای فصل آینده، نساجی را برای لیگ برتر می‌بندیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که اتخاذ کردیم، به صعود نساجی به لیگ برتر با کمک و همدلی همه عاشقان این تیم خوشبین هستم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان با تشکر از رسانه‌ها و هواداران نساجی بابت حمایت از این تیم گفت: جا دارد از تمامی بازیکنانی که با تمام مشکلات، غیرت به خرج دادند و کنار نساجی ماندند و با عمل به تعهدات خود برای این تیم عرق ریختند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها در این فصل نشان دادند دلشان برای شهر و استانشان می‌سوزد.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول