اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهکاری که وزیر صنایع درباره کیفیت خودرو ارائه کرد

شکایت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: وزیر صنایع مشکلات مطرح شده درباره کیفیت خودروهای تولیدی توسط خودروسازان داخلی را قبول کرده و از مردم خواست تا این مشکلات را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در قالب شکایت اطلاع دهند.

شکایت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان

محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در تبریز به تشریح نشست روز گذشته با وزیر صنایع در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس که برای پاسخگویی به پرسش‌های مطرح شده از سوی نمایندگان برگزار شد،پرداخت و از طرح پرسش‌هایی در مورد عملکرد خودروسازان و زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی از غضنفری خبر داد.

نماینده مردم تبریز ـ آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درباره نتایج این نشست گفت: وزیر صنایع مشکلات مطرح شده درباره کیفیت خودروهای تولیدی توسط خودروسازان داخلی را قبول کرد.

وی تصریح کرد: وزیر صنایع از مردم خواست تا این مشکلات را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در قالب شکایت اطلاع دهند.

سعیدی با اشاره به اینکه حجم این شکایت‌ها را سازمان حمایت نخواهد توانست رسیدگی کرده یا پاسخگو باشد‌،گفت: این موضوع به وزیر گفته شد که حجم بالایی از نقص‌ها، کمبودها و کارها خرابی در خودروهای تولیدات داخلی گزارش می‌شود که نمی‌توان از طریق راهکاری به نام سازمان حمایت جوابگو بود.

وی افزود: وزیر دعوت شده در مورد عزل و نصب‌های مدیران نیز بر پرسش‌های ما صحه گذاشت و عنوان کرد که باید در این رابطه اقدامات موثری انجام گیرد.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: آقای غضنفری خواستار جلسه مشترک دیگری با حضور معاونان و مرتبطان با مشکلات و پرسش‌های مطرح شده در کمیسیون صنعت، معدن و تجارت شد تا در قالب این جلسه راهکارهایی برای رفع مشکلات اشاره شده ارائه شود.

به نظر می‌رسد هیچ عقل سلیمی شکایت به سازمان حمایت را تائید نمی‌کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حالی از مردم می‌خواهد که شکایت خود از خودروسازان را به سازمانی به نام حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه دهند که خیلی از ما یادمان نرفته همین سازمان سال گذشته شاه کلید سیر نجومی افزایش قیمت را به راحتی در اختیار به اصطلاح خودروسازانی قرار داد که حوزه کاریشان اکنون به هر سوی رانده شده غیر از خودروسازی.

انتهای پیام/60001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول