اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از یک نشست در کهگیلویه و بویراحمد

از مسئولانی که عاشق مرغ منجمد برزیلی هستند تا توسعه‌یافتگی کهگیلویه و بویراحمد+ حواشی

مقام ارشد اجرایی در حاشیه این نشست بیان کرد: فرصت‌های زیادی در این استان وجود دارد که لازم است مدیران قبل از اینکه کسی آن‌ها را بجنباند خودشان بجنبند، تکانی بخورند و از خود همتی به خرج دهند.

از مسئولانی که عاشق مرغ منجمد برزیلی هستند تا توسعه‌یافتگی کهگیلویه و بویراحمد+ حواشی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌ها و جلسات اداری مسائل و مطالبی میان اعضا رد و بدل می‌شود که اگر چه در متن نیستند ولی در عین حال نکات قابل توجهی هستند.

نشست امروز توسعه بخش کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این امر مستثنی نبود و حاشیه‌هایی داشت.

* این نشست با یک‌ساعت تأخیر برگزار شد و در این مدت مدیران در سالن شماره یک استانداری به خوش‌و‌بش و گفت‌گو در مورد عملکرد نوروزی خود مشغول بودند.

*استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، وقتی صحبت از تنظیم بازار و نظام عرضه و تقاضا بود با لحن خاصی گفت: اگر من و شما تنظیم شویم همه چیز تنظیم می‌شود؛ اگر ما مدیران تنظیم باشیم مملکت به لطف انقلاب تنظیم تنظیم است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

*تلاش برای رفاه مسلمانان روستای کتا در شهرستان دنا

دفاع از حق و حقوق مسلمانان روستای کتا در شهرستان دنا که مذهبی غیرشیعه دارند نیز از حواشی این نشست بود.صابری خطاب به رئیس جهاد کشاورزی این استان گفت: مقدمات کار واگذاری اراضی، پرداخت تسهیلات و به زیر کشت رفتن اراضی مستعد این روستا انجام شده که شما باید هر چه سریعتر این کارها را نهایی کنید تا مسلمانان مظلوم و با وفای کتا نیز رفاه بیشتری داشته باشند.

یکی از مدیران عضو شورای اشتغال در این نشست در پاسخ به علت انجام نشدن یک کار بعد از گذشت سال‌ها خطاب به استاندار گفت: که در این زمینه درد دل‌های زیادی است که نمی‌خواهم آن‌ها را باز کنم؛ صابری در واکنش به این حرف وی گفت: شاید دل‌درد باشد ولی درددلی نیست؛ این گفته استاندار خنده حضار را در پی داشت.

مقام ارشد اجرایی در حاشیه این نشست بیان کرد: فرصت‌هاتی زیادی در این استان وجود دارد که لازم است مدیران قبل از اینکه کسی آن‌ها را بجنباند خودشان بجنبند، تکانی بخورند و از خود همتی به خرج دهند.

*مسئولانی که عاشق مرغ منجمد برزیلی هستند

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست وضعیت تولید مرغ را در این استان دو برابر نیاز مردم خواند و گفت: می‌شود به صادرات مرغ در کهگیلویه و بویراحمد فکر کرد؛ صابری با تأیید این اظهارنظر گفت: البته نباید "فکر" کرد بلکه باید عمل کرد زیرا همه چیز برای گسترش تولید مرغ در این استان مهیا است.

از دیگر حواشی این نشست اظهار نظر رئیس سازمان صنعت و معدن در مورد وضعیت خوب بازار مرغ و واکنش استاندار به آن بود. دیودیده گفت: اکنون میزان تولید مرغ، قیمت و توزیع آن در این استان وضعیت بسیار خوبی است و نگرانی وجود ندارد. استاندار در واکنش به این گفته و البته به شوخی گفت: پس دلیل بی‌خیالی شما این است! در حالی که باید در روزهای خوش به فکر روزهای سخت باشیم زیرا اگر غافل شویم دوباره وضع خراب می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مسئولان امر گفت:‌ حالا که مرغ مازاد داریم آن‌ها را در سردخانه‌ها ذخیره کنید تا در مواقع نیاز مانند ماه مبارک رمضان روانه بازار شوند.

صابری همچنین گفت: نکند همه شما عاشق مرغ منجمد برزیلی هستید که مرغ تولید استان که اکنون روی دست مرغداران مانده را منجمد نمی‌کنید؟!

*کهگیلویه و بویراحمد چگونه مرفه می‌شود؟

از دیگر حواشی این نشست گفته استاندار در مورد امکان مرفه شدن این استان در یک دوره پنج ساله بود.صابری عنوان کرد: این استان تنها 700 هزار نفر جمعیت دارد ولی تا دلمان بخواهد فرصت و منابع متعدد و مختلف که به راحتی می‌شود با یک برنامه‌ریزی ساده و البته همت مدیران به این مهم دست یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گریزی هم به گرانی‌های نوروزی و بی‌کیفیت بودن برخی اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم زد و تصریح کرد: بسیاری از این گرانی‌ها با برنامه‌ریزی‌های ساده قابل رفع شدن است.

------------------------------------

حاشیه‌نگاری از کریم بنام

----------------------------------

انتهای پیام/82005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول