اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی وضعیت و اتخاذ تصمیمات برای بازسازی

معاون اول رئیس جمهور در بین زلزله‌زدگان دشتی حضور یافت

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور لحظاتی پیش وارد مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی شده و با زلزله‌زدگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون اول رئیس جمهور در بین زلزله‌زدگان دشتی حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا رحیمی ساعتی پیش برای بررسی وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان دشتی وارد بوشهر شده بود و پس از بازدید هوایی از مناطق زلزله‌زده لحظاتی پیش در بین مردم شنبه حضور یافت.

معاون اول رئیس جمهور ضمن بازدید از مناطق مختلف شهر شنبه که نسبت به دیگر شهرها بیشترین آسیب را دیده با مردم این شهر هم گفت‌وگو کرد.

در این بازدید استاندار بوشهر و معاونان وی حضور دارند و حسنوند استاندار بوشهر  آخرین وضعیت زلزله‌ در شهرستان دشتی را گزارش کرد.

در حاشیه این بازدید شماری از مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای امدادی کمبودها و مشکلات موجود در امر امدادرسانی را به معاون اول رئیس جمهور یادآور شدند.

قرار است معاون اول رئیس جمهور کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان و بازسازی نقاط حادثه دیده تشکیل دهد تا در زمان مقرر مشکلات روستاهای آسیب‌دیده برطرف شود.

انتهای پیام/66006/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول