اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی در‌ گفت وگو با فارس:

حضور گسترده در انتخابات جایگاه نظام را تثبیت می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حضور گسترده مردم در انتخابات جایگاه نظام اسلامی را تثبیت می‌کند.

حضور گسترده در انتخابات جایگاه نظام را تثبیت می‌کند

محمد اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه با حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمن چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشت، افزود: این حضور گسترده باید مورد تقدیر قرار گیرد.

*مردم دین خود را به نظام ادا کرده‌اند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده خود در صحنه همواره دین خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این مسئولان هستند که باید به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیتی که به مجمع نمایندگان استان زنجان واگذار شده است به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود، افزود: مجمع نمایندگان در تلاش است مشکلات استان را حل کند.

*مردم بار دیگر حماسه می‌آفرینند

اسماعیلی بر ضرورت عمل به وظیفه از سوی مسئولان در قبال مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی مردم با حضور گسترده در انتخابات حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نظام اسلامی را تثبیت می‌کند، خاطرنشان کرد: برای حضور گسترده مردم در انتخابات باید بسترهای لازم فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم متدین و دیندار شهرستان‌های زنجان و طارم امانت بسیار سنگینی را به نمایندگان خود واگذار کرده‌اند، یادآور شد: برای تحقق برنامه‌های استان نمایندگان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم استان زنجان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است، تصریح کرد:‌ هر چند مشکلات اقتصادی در کشور و به تبع آن در استان زنجان وجود دارد، اما ناامید نبوده و فعالیت‌های استان پیگیری می‌شود.

اسماعیلی بر ضرورت اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: این اتحاد و انسجام می‌تواند موجب اجرای فعالیت‌های مطلوبتر شود.

وی با بیان اینکه پیگیری فعالیت‌های سد مشمپا و پاوه‌رود از برنامه‌های نمایندگان است، افزود:‌دو خطه کردن راه‌آهن تهران به زنجان و ارتقای بخش‌های مختلف استان از دیگر برنامه‌های نمایندگان محسوب می‌شود.

*احداث راه بناب به گیلوان

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی احداث راه بناب به گیلوان، آب‌بر به شفت را از دیگر برنامه‌های نمایندگان برشمرد و گفت: احداث پالایشگاه از دیگر برنامه‌های نمایندگان است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پالایشگاه از مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های احداث پالایشگاه از سوی نمایندگان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/73003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول