اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر مطرح کرد

وضعیت مطلوب امدادرسانی / مشکل عمده وقوع پس‌لرزه‌های شدید است

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده گفت: مشکل عمده در عملیات امدادرسانی وقوع پس‌لرزه‌های شدیدی است که از روز گذشته تاکنون ادامه دارد.

وضعیت مطلوب امدادرسانی / مشکل عمده وقوع پس‌لرزه‌های شدید است

شاپور رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: آمار پس‌لرزه‌ها در حال افزایش است، از مجموع بیش از 50 پس‌لرزه، 21 مورد با قدرت بیش از 4 ریشتر به وقوع پیوسته است.

وی گفت: عملیات امداد‌رسانی و آواربرداری انجام شده اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه 37 نفر از هم استانی‌ها در اثر زلزله جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 850 نفر نیز مجروح شدند که 114 مجروح در بیمارستان‌های مختلف استان در حال مداوا هستند.

معاون استاندار بوشهر افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم اگر پس لرزه‌ها اجازه بدهد تا ظهر امروز عملیات اولیه امدادرسانی را به اتمام برسانیم.

رستمی بیان کرد: پس از پایان مرحله اول بلافاصله فاز دوم کمک‌ها و اسکان زلزله‌زدگان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: بیشتر ساکنان مناطق زلزله زده تمایل دارند در محل منازل خود باشند و ما هم سعی کردیم خللی در تمایل آنان ایجاد نکنیم.

معاون استاندار بوشهر گفت: اقلام مورد نیاز بین مردم در حال توزیع است و نیروهای امدادی همچنان به فعالیت‌های امدادی ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول